loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 36 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

 حميد علي عسگري با اشاره به قرارداد 2 ساله خود با پرسپوليس اظهار داشت: بعد از 2، 3 جلسه اي که با رويانيان داشتم بالاخره به توافق رسيديم و کار خوشبختانه طوري پيش رفت که قرارداد را ثبت کردم. اميدوارم بتوانيم ناکامي فصل قبل را جبران کنيم.

وي افزود: به نظرم پرسپوليس امسال خيلي بهتر از سال قبل باشد چون بازيکنان خيلي خوبي گرفتيم. اميدوارم امسال با اين تيم خوب بدشانسي گريبان گير ما نشود. تيم ما در همه پست ها يکي دو بازيکن خيلي خوب دارد و فکر مي کنم فقط در پست هافبک دفاعي نياز به بازيکن داريم چون مازيار نمي ماند. در پست هافبک هم هنوز وضعيت کريمي مشخص نشده.

مدافع هافبک پرسپوليس در خصوص اين که آيا اين تيم را مي توان کهکشاني ناميد؟ تصريح کرد: کهکشاني؟ بالاخره تيم خوبي بسته شده. مي شود کهکشاني يا هر لقب ديگري به پرسپوليس امسال داد چون واقعا تيم جوري است و اميدوارم بتوانيم هدف قهرماني ليگ را به سرانجام برسانيم. ما واقعا در فصل نقل و انتقالات بهترين عملکرد را داشتيم.

علي عسگري گفت: امسال بازيکنان خيلي خوبي در سمت راست داريم. با آمدن ماهيني به پرسپوليس، من در پست تخصصي ام يعني گوش راست مي توانم بازي کنم. البته زمان دايي گوش چپ بيشتر بازي مي کردم با اين حال تخصص من در گوش راست است و اميدوارم با بودن مهدوي کيا، ماهيني و من بتوانيم سمت راست قدرتمندي داشته باشيم.

وي تاکيد کرد: هدفم اين است در پرسپوليس بدرخشم و به تيم ملي دعوت شوم. تا موقعي که مصدوم نبودم، به تيم ملي دعوت مي شدم با اين حال اميدوارم امسال اگر مصدوميت پيش نيايد بتوانم پيراهن تيم ملي را برتن کنم و بعد هم به اروپا برسم. امسال پيشنهادهايي از کشورهاي آلمان و اسپانيا داشتم ولي بايد مي رفتم سرتمرينات بعد قرارداد مي بستم. از يک تيم ليگ يکي انگليس هم پيشنهاد داشتم که زياد جدي نبود ولي اينها را به خاطر پرسپوليس رد کردم.

علي عسگري در پاسخ به اين سئوال که آيا دنيزلي به پرسپوليس برمي گردد ؟ افزود: من خبر ندارم و نمی دانم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 9,802