loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 40 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)
شيث رضايي دوباره از پرسپوليس دور شد. او اميدوار بود که در فصل جديد هم پيراهن پرسپوليس را بر تن کند ولي در فهرست مورد نظر آقا مصطفي جايي نداشت و حالا بايد در تيم ديگري فوتبالش را ادامه دهد. رضايي درباره دلايل جدايي‌اش مي‌گويد: «من در مورد دلايل کنار گذاشته شدن خودم خيلي پرس‌وجو کردم و سرانجام فهميدم ماجرا چيست. محسن بنگر و جلال حسيني شرط گذاشته بودند در شرايطي به پرسپوليس مي‌آيند که من نباشم و دليل رفتن من از پرسپوليس چيزي جز اين نيست.» او در مورد مقصد آينده‌اش مي‌گويد: «من منتظر بودم‌‌ تکليف مدافعان جديد پرسپوليس مشخص شود تا بتوانم تصميم بگيرم. هنوز عجله‌اي ندارم در ضمن‌ 28 سال هم بيشتر ندارم. الان مدافعان‌33 ساله در ليگ بازي مي‌کنند و‌‌‌ 28‌ سال که سني نيست. من يک سر سوزن از دنيزلي ناراحت نيستم. او همان کسي است که بعد از‌4 ماه به من بازي داد و در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان رفتم. دنيزلي فوق‌العاده دوست داشتني است و از او تشکر مي‌کنم.»
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 291
  • بازدید کلی : 9,810