loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 35 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 علی کریمی هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده و این موضوع شایعاتی حتی درباره اینکه احتمالا جادوگر از پرسپولیس خواهد رفت را به وجود آورده است. رفتن احتمالی علی کریمی از پرسپولیس نگرانی هواداران این تیم را با وجود عقد قرارداد با ستاره های لیگ افزون خواهد کرد. اما آیا کریمی از پرسپولیس جدا خواهد شد؟! این سوال فقط پاسخ خود جادوگر را می طلبد. کریمی در پاسخ به این سوال می گوید:" بعد از بازی با قطر به باشگاه می روم و قراردادم را با پرسپولیس تمدید می کنم. جای هیچ نگرانی وجود ندارد. من در پرسپولیس می مانم و می خواهم فصل آینده که چیزی به شروع آن نمانده با پرسپولیس قهرمان بشوم. این فصل بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند و نقاط ضعف ما برطرف شده است. امیدورام با کمک هواداران بتوانیم یک تیم خوب بسازیم و قهرمان لیگ دوازدهم بشویم." کریمی درباه اینکه چرا تا کنون قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده نیز توضیحاتی داد:" علت خاصی ندارد. من در اردوی تیم ملی هستم و دوست دارم تمرکزم روی بازی با قطر باشد. مشکل خاصی وجود ندارد و بعد زا بازی مهم تیم ملی کشورمان با تیم ملی قطر قراردادم را تمدید می کنم. این فصل به حمایت فراوان تماشاگران نیاز داریم و امیدوارم با کمک آن ها قهرمان لیگ دوازدهم بشویم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 239
  • بازدید کلی : 9,758