loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 49 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

در روزهاي اخير شايعات زيادي در مورد خداحافظي سهراب بختياري‌زاده از ميادين فوتبال مطرح شد ولي سهراب با صراحت اين موضوع را تكذيب مي‌كند.

بختياري‌زاده در خصوص شايعه خداحافظي‌اش از فوتبال مي‌گويد:« روزنامه‌ها و سايت‌هايي كه اين شايعه را مطرح كردند، چنين بحثي را از طرف خودشان نوشتند و اصلا صحت ندارد. من تمريناتم را به صورت انفرادي دنبال مي‌كنم تا آماده باشم و البته يكي دو پيشنهاد هم دارم كه آنها را بررسي خواهم كرد. خداحافظي من از ميادين فوتبال دروغ است.»

سهراب در پاسخ به اين سوال كه تا چه زماني بازي خواهي كرد خاطرنشان مي‌كند:« تا زماني كه سرحال باشم و بدنم جواب بدهد بازي خواهم كرد من 37 سال سن دارم ولي در فوتبال حرفه‌اي سن ملاك نيست و كيفيت بازي و شرايط بدني از همه چيز مهمتر است. الان خيلي از بازيكنان در فوتبال ايران هستند كه 25 سال بيشتر سن ندارند ولي مثل 50 ساله‌ها بازي مي‌كنند و البته پول 25ساله‌ها را مي‌گيرند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 289
  • بازدید کلی : 9,808