loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 55 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

شهاب گردان پس از ثبت قراردادش با پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران گفت: «طی توافقی که با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس داشتم، با حضور در هیات فوتبال استان تهران به قولم عمل کردم و به جمع سرخپوشان پیوستم.»
وی افزود: «خوشحالم به تیم بزرگ پرسپولیس آمده‌ام که هواداران میلیونی دارد. تمام تلاش و انگیزه خودم را به کار می‌گیرم تا دل هواداران را شاد کنم و مسئولان باشگاه از خرید من پشیمان نشوند.»
دروازه بان جدید پرسپولیس اظهار داشت: «سابقه بازی در تیم‌های بزرگ را دارم و انشاءالله با بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند و بازیکنانی که هم اکنون در این تیم هستند روزهای خوبی را در فصل آینده رقم خواهیم زد. پرسپولیس امسال کار سختی دارد چون باید اتفاقات سال گذشته را نیز جبران کند.»
گردان در جواب این سؤال که برای آمدن به پرسپولیس آیا از فردی مشاوره گرفته‌اید یا خیر گفت: «از دوستان خوبم در تیم ملی و حتی بزرگتر‌های پرسپولیس مشاوره‌ گرفتم و در نهایت به این تصمیم رسیدم که به پرسپولیس بپیوندم.»
دروازه‌بان پیشین ذوب‌آهن در مورد مبلغ قراردادش گفت: «حرف و حدیث در این باره زیاد است اما من سقف قرارداد را رعایت کردم چون دوست ندارم محروم شوم.»
وی در خصوص اینکه مسئولان پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری هستند خاطرنشان کرد: «برای من هیچ فرقی ندارد چه فردی جذب این تیم می‌شود. من با این تیم قرارداد بستم و مسئولان باشگاه مختار هستند هر دروازه‌بانی را که دوست داشتند جذب کنند.»
گردان گفت: «رویانیان برنامه‌های خوبی برای پرسپولیس دارد. امیدوارم با پیوستن سایر بازیکنان به این تیم، تیمی پر قدرت را در فصل آینده راهی مسابقات کنیم. خوشحالم که باید در کنار مربی بزرگی مثل دنیزلی به پرسپولیس خدمت کنم.»
وی در پایان گفت: «پرسپولیس فصل موفقی را پیش رو دارد، چرا که از مدیریت، مربی و بازیکنان با تجربه ای سود می برد و یقینا حمایت هواداران پر شور این تیم، پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش خواهد رساند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 231
  • بازدید کلی : 9,750