loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 37 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

دي ناتاله مهاجم تيم ايتاليا گفت: گلي که به اسپانيا زدم برايم ارزش زيادي داشت.


 

 آنتونيو دي ناتاله پس از تساوي يک بر يک مقابل اسپانيا در گروه سوم جام ملت‌هاي اروپا گفت: از گلزني در اين مسابقه بسيار خوشحالم. پيرلو توپ بسيار خوبي براي من ارسال کرد و من شانس خودم را امتحان کردم.



 وي ادامه داد: به ثمر رساندن اين گل برايم ارزش بسيار زيادي داشت، به خصوص اينکه 4 سال پيش در ضربات پنالتي مقابل اسپانيا يک موقعيت را از دست دادم، بنابراين گلزني در اين مسابقه براي من بسيار خوب بود.



 دي ‌ناتاله گفت: بازيکنان جوان زيادي در تيم هستند که اشتياق زيادي براي نشان دادن بازي خود دارند. بازي کردن براي اين تيم لذت بخش است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 9,768