loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 44 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)
سرمربي الوصل امارات با انتقاد از سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: «بعد از آن‌که کارلوس کي‌روش اجازه نداد‌ خلعتبري‌ در تمرينات و بازي‌هاي الوصل شرکت کند، با او تماس گرفتم تا در زمينه آماده‌سازي بازيکنان و همکاري با هم صحبت کنيم.» وي ادامه داد: «وقتي با کي‌روش تماس گرفتم و به او گفتم مارادونا هستم، تلفن را روي من قطع کرد که به هيچ‌وجه رفتار مناسب و خوبي نيست.» سرمربي الوصل‌‌ تاکيد کرد: «تا زماني‌که من در اين تيم هستم اگر بازيکن ايراني داشته باشيم، به کي‌روش اجازه نخواهم داد وارد باشگاه الوصل شود.» مارادونا درخواست داشت تا خلعتبري براي بازي با المحرق بحرين در فينال جام خليج فارس در اختيار الوصل قرار دهد. اين در‌خواست در‌ حالي انجام شد که ايران فردا با قطر بازي دارد و طبق قانون فيفا بازيکنان بايد‌72 ساعت پيش از بازي در اختيار تيم ملي کشورهاي شان باشند. کارلوس کي‌روش با تکذيب صحبت‌هاي مارادونا گفت: «به زودي در اين خصوص بيانيه‌اي را منتشر خواهم کرد.»
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 332
  • بازدید کلی : 9,851