loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 33 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با قطر در مورد بازی فردا اظهار داشت: ما در بازی با ازبکستان مسابقه سختی داشتیم. آنها در دور قبلی فقط یک گل دریافت کرده بودند و من مطمئن هستم این تیم با هر جا در زمین خودش بازی داشته باشد تیم مقابل به مشکل می‌خورد. 

وی افزود: مهم ۳ امتیاز این مسابقه بود که با برنامه‌ریزی توانستیم این امتیاز را به دست آوریم. ۳ امتیاز بازی با قطر هم برای ما خیلی مهم است و ما باید بازی با قطر را ببریم تا لذت شیرینی ۳ امتیاز بازی با ازبکستان برایمان بیشتر شود. امیدوارم که فردا با حمایت بازیکنان، هواداران و اهالی مطبوعات که همواره همراه این تیم بوده اند، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم. 

نکونام در پاسخ به این سؤال که کیفیت خط هافبک ملی نسبت به گذشته چه تفاوت‌هایی کرده است گفت: خط هافبک تیم ملی در چند سال اخیر تغییرات زیادی داشته و بازیکنان مختلفی آمدند و رفتند و نمی‌توان گفت که چه کسی بهتر بوده است؛ مهم این است که همه ما برای تیم ملی بازی می‌کنیم و همه برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند. ما در بازی اول مقابل ازبکستان چون به پیروزی نیاز داشتیم نیاز بود در وسط زمین جنگ کنیم، در بازی با قطر مسئولیت‌مان بیشتر است. 

به گزارش فارس، جواد نکونام پس از نشست خبری در جمع خبرنگاران درباره اینکه قطر از کره جنوبی شکست خورده و آیا این مسئله تأثیری روی بازی آنها مقابل ایران دارد یا خیر گفت: این مسئله تأثیری روی بازی کره جنوبی ندارد، چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شد از تیم‌هایی مس کرمان و استقلال پیشنهاد دارد گفت: در این زمینه صحبتی با من نشده است و هیچ تیم ایرانی به من پیشنهاد نداده؛ فقط در ترکیه آقای فتح الله زاده صحبت معمولی با من داشت اما پیشنهاد نبود. من با ابراهیم قاسم‌پور در ارتباطم او مربی و استادم بوده است اگر مس کرمان مرا می‌خواست او به من می‌گفت. کار کردن با قاسم‌پور لذت‌بخش است اما به دلیل در فوتبال ما به حقش نرسیده و افتخار می کنم که زمانی شاگرد او بودم. 

نکونام در خصوص اینکه آیا می‌خواهد در اوساسونا بماند یا نه گفت: فعلا تکلیف آینده‌ام مشخص نیست چند پیشنهاد دارم که شاید به جدایی‌ام از اوساسونا منجر شود، اما چیزی معلوم نیست در هر صورت خودم تصمیم‌گیرنده هستم. 

کاپیتان تیم ملی در خصوص مسعود شجاعی گفت: از وقتی به ایران آمدم از او خبر ندارم، فقط می‌دانستم می‌تواند تمرینات را شروع کند. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 230
  • بازدید کلی : 9,749