loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 32 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 

در مورد ماجرای اخراج شیث رضایی از پرسپولیس صحبت‌های زیادی به گوش می‌رسد که آخرین آن به گزارش یک پایگاه خبری- تحلیلی برمی‌گردد. این سایت خبری در گزارشی چنین عنوان کرد که طبق شایعات دلیل اخراج شیث از پرسپولیس مطرح شدن نام او و حرکتی که در دیدار با داماش انجام داد، در ترانه‌های یکی از خواننده‌های مغضوب مقیم آلمان است. این خواننده گستاخ که حتی در یکی از کارهایش نسبت به مسایل مذهبی هتاکی کرده بود، در یکی از ترانه‌هایش پای شیث و نصرتی را به ماجرا باز کرده و از حرکت ناپسند این دو در دیدار با داماش صحبت کرده است!

طی صحبتی که با یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس داشتیم، دلیل اخراج شیث رضایی از پرسپولیس و قرار گرفتن نام او در لیست بازیکنان مازاد، هیچ ارتباطی با این موضوع نداشته و باشگاه پرسپولیس بنا به دلایل دیگری حاضر به تمدید قرارداد با شیث رضایی نشده است.

البته این پایان صحبت‌ها در مورد شیث رضایی نیست. با توجه به حواشی و اتفاقات عجیب و غریب این بازیکن در جایی دیگر عنوان شد که او حتی اتومبیل گرانقیمتی را از یکی از مسوولان گرفته و اتفاق‌های مربوط به این موضوع در اخراج شیث از پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.

از سوی دیگر شنیده می‌شود که شایعات اخیر در مورد حضور شیث در ماجرای ائتلاف سرخ‌ها دلیل دیگری برای اخراج این بازیکن بوده است. هرچند که شیث هرگز در مورد این شایعه صحبت نکرد و کسی هم حرکتی در راستای شایعه ائتلاف از شیث ندید ولی همین موضوع و همین شنیده‌ها باعث شد تا بعضی از مسوولان باشگاه پرسپولیس به کنکاش در مورد این قضیه بپردازند و حتی به مسایل جدیدی برسند.

ماجرای صحبت‌های بعضی از بازیکنان پرسپولیس با مسوولان باشگاه از دیگر اتفاق‌های عجیب و پرسروصدا در مورد شکل گرفتن لیست مازاد و حضور شیث در آن بود. بعضی از نزدیکان پرسپولیس در اردوی دوبی خبر از آن دادند که برخی از بازیکنان پرسپولیس در گفت‌وگو با مسوولان باشگاه از آنها خواسته‌اند تا برای فصل آینده حواشی و حرف و حدیث‌ها را از پرسپولیس دور کنند و به همین دلیل باز هم پای شیث به میان آمده و چند بازیکن پرسپولیس از مدیران باشگاه خواسته‌اند تا در مورد احتمال حضور مجدد این بازیکن در پرسپولیس بهترین تصمیم را بگیرند.

این درست که شیث معمولا جزو خوب‌های پرسپولیس بوده ولی عملکرد ضعیف او در بازی‌های اخیر این تیم اتفاق دیگری بود که در بدترین برهه زمانی به وجود آمد. پس از بازی‌های نه چندان خوب شیث و آن صحنه خطای پنالتی در مقابل تیم دایی، دنیزلی تصمیم گرفت تا برای آخرین بار در دیدار با الاتحاد، رضایی را مورد آزمون قرار دهد و از شانس بد شیث یکی از بدترین روزهای فوتبال مدافع سرخ‌ها رقم خورد و او ضمن انجام یک خطای پنالتی، یک پاس گل هم به بازیکنان الاتحاد داد تا سرخ‌ها با قبول شکست مقابل نماینده عربستان از گردونه رقابت‌های آسیایی حذف شوند.
در حالی که پس از مشخص شدن لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس خبر رسید که بعضی از مسوولان باشگاه با نصرتی در مورد بازگشت به پرسپولیس صحبت کرده‌اند، شایعه شد که سردبیر یک روزنامه ورزشی گفت‌وگوهایی با شیث و مدیر برنامه‌های دنیزلی انجام داده تا شرایط بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را مهیا کند! بعضی از گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن داشت که دنیزلی لیست 14 نفره‌ای از بازیکنان موردنظرش را به باشگاه اعلام کرد و این در حالی بود که سایت باشگاه فقط از ده بازیکن برای تمدید قرارداد نام برد و به نحوی بقیه در لیست مازاد قرار گرفتند. بنابراین نام شیث رضایی در لیست چهار نفر باقی مانده است و باشگاه قصد دارد تا پس از روشن شدن تکلیف این ده نفر، با آن چهار نفر باقی مانده تمدید قرارداد کند، اما از شواهد و قرائن اینگونه برمی‌آید که نام شیث حتی در لیست احتمالی نیز وجود ندارد. طبق شنیده‌ها جواد کاظمیان، آسمیر آودوکیچ، علیرضا محمد و سامان آقازمانی نامشان در لیست چهار نفره و احتمالی پرسپولیس وجود دارد که از این بین کاظمیان موفق شد طبق صحبت‌های رویانیان به مناسبت ولادت امام جواد(ع) قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند!
هرچند که شیث در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با توجه به عملکرد فنی خوبش، اخراج شدن از پرسپولیس به معمای بزرگ زندگی‌اش تبدیل شده ولی رویانیان نیز در گفت‌وگوهایش اعلام کرد که برخی از بازیکنان به خاطر مسایل اخلاقی از پرسپولیس کنار گذاشته شده‌اند.
شیث رضایی که حالا برای چندمین بار از پرسپولیس توسط مربیان مختلف اخراج می‌شود، حتی در باشگاهی مثل صبای قم هم با فیروز کریمی (سرمربی وقت صبا) به مشکل خورد. رضایی در چندین نوبت نیز تصمیم گرفت که برای ادامه بازیگری راهی خارج از کشور شود و به رغم حضورش در تمرینات تیم‌های درجه چندمی و دادن تست فنی، مورد توجه مربیان این تیم‌ها قرار نگرفت و مجبور شد دوباره به فوتبال ایران بازگردد. جدا از ماجرای انگشت‌نماها، قضیه هواپیمای تهران- شیراز، درگیری با علی دایی، اتفاق‌های مربوط به افشین قطبی و ماجراهای کاپیتانی، اخراج از اردوی دوبی و مسایل حاشیه‌ای دیگر همیشه همراه شیث بوده و حتی عملکرد فنی او را تحت تاثیر قرار داده است. رضایی که فعلا سکوت را پیشه کرده، طبق شنیده‌ها هنوز پیشنهاد خاصی از دیگر تیم‌های مطرح لیگ برتری ندارد و در حال حاضر فقط برخی بوقچی‌ها هستند که در صفحات و شبکه‌های اجتماعی به حمایت از او می‌پردازند و بازیکن اخراجی پرسپولیس را تشویق و حمایت می‌کنند.

آیا او ممنوع‌التصویر است؟
از تمام این گفته‌ها که بگذریم، ماجرای قدیمی رشت و عمل زشت پرسپولیسی‌ها هم دوباره توی چشم می‌زند و گویا یکی دیگر از دلایل کنار ماندن شیث از پرسپولیس جدید، دستوری است که درباره پخش تصویر زنده شیث رضایی به صدا و سیما رسیده است. گویا آنها دیگر نمی‌خواهند بازی تیم‌هایی را که شیث در آن بازی کند، پخش کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 141
  • بازدید کلی : 9,660