loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 37 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
دروزاه بان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: «مسئولان تراکتور سازی طوری رفتار می کنند که انگار تمایلی ندارند با این تیم ادامه دهم و اگر این برداشت من صحیح باشد باید بگویم خداحافظ تراکتورسازی!»
 
 

 محسن فروزان درباره شرایطش برای فصل آینده اظهار داشت: «یک سال دیگر قرارداد دارم اما مسئولان تراکتورسازی طوری رفتار می کنند که انگار تمایلی ندارند با این تیم ادامه دهم. الان بازیکن ملی پوشم و انتظار دارم برخورد ها با من طور دیگری باشد.»

وی ادامه داد: «دوست داشتم در تراکتور بمانم اما برخی اتفاقات که در حال حاضر نمی خواهم آن ها را باز کنم باعث شد جدا شوم. از مردم تبریز تشکر می کنم، از آن ها و تراکتور خاطرات خوبی دارم که آن ها را از یاد نخواهم برد.»

فروزان درباره آینده تیم تراکتورسازی و دروزاه بان جانشینش گفت: «امیدورام هر کسی که به جای من می آید موفق باشد و تراکتور سازی هم روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.»

دروزاه بان تراکتورسازی تبریز در پایان افزود: «از همین جا با مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی خداحافظی می کنم و امیدوارم آن ها مرا حلال کنند. من با این روند دیگر برای این تیم بازی نخواهم کرد.»
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 262
  • بازدید کلی : 9,781