loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 35 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (0)

ديرک کوييت در مصاحبه‌اي تلويزيوني جملاتي بر زبان آورد که به انتقاد از برت فان مارويک‌،‌ مسئول فني «نارنجي‌پوشان» تعبير شد.

 وي گفت: هر زماني که به من گفته شود، آماده رفتن به زمين هستم اما نبايد از من انتظار شاهکار در 8 دقيقه را داشت.

 کوييت که در پيکارهاي جام جهاني 2010 يکي از بازيکنان اصلي در ترکيب «الفتال»(هلند) بود، روز شنبه در اولين مصاف تيم کشورش در يورو 2012 مقابل دانمارک، نيمکت‌نشين بود. پس از آنکه هلند دروازه‌اش روي ضربه کرون دلي، مهاجم حريف باز شد، مارويک، کوييت را در دقيقه 82 وارد ميدان کرد.

 ستاره تيم ليورپول که پيش‌بيني مي شود به پيشنهاد فنرباغچه ترکيه پس از اين پيکارها پاسخ مثبت دهد، افزود: از من خواسته شد در جناح راست بازي کنم. فاصله و فرصت محدودي وجود داشت. نمي شد در مدت کم کاري خاص انجام داد. اگر زودتر به بازي فرستاده مي شدم، احتمال داشت گل بزنم يا پاس گل بدهم.

 کوييت ادامه داد: براي راهيابي به ترکيب اصلي‌، تنها ابزار من تمرينات است. در آنجا جدي کار مي کنم اما نمي دانم چرا براي حضور در ترکيب اوليه مورد توجه نيستم.

 ديدار بعدي هلند فردا شب مقابل آلمان خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 207
  • بازدید کلی : 9,726