loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 37 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

 علی دایی نامی بود که فصل گذشته به سمبل اعتراض طرفداران ناراضی تیم های مختلف لیگ برتری از جمله پرسپولیسی ها تبدیل شده بود. وی که فصل پر فراز و نشیبی را در راه آهن پشت سر گذاشت و موفق شد لوکوموتیورانان را در لیگ برتر بالاتر از پرسپولیس در جدول رده بندی قرار دهد یکی از مربیانی بود که در نقل و انتقالات مد نظر چند باشگاه داخلی قرار گرفت به خصوص که رسما اعلام کرده بود با وضعیت فعلی در راه آهن نمی ماند. چیزی نمانده بود تا علی دایی در برلین هم نماد اعتراض شود و جای اتوره‌هاگل را بگیرد اما زور دوست قدیمی بهترین گلزن دنیا به دیگر اعضای هیات مدیره تیمش نرسید تا یک مربی هلندی به جای دایی روی نیمکت هرتا بنشیند.
سایت bold .dk از سایت های نقل و انتقالات دانمارکی در خبری که یکی از وبلاگ نویسان ثابتش برای شان نوشته، آورده است: «علی دایی با هرتابرلین آلمان برای هدایت این تیم مذاکره کرده. هرتا برلین به عنوان یکی از تیم های پرسابقه در فوتبال آلمان با نتایج ضعیفی که کسب کرد به بوندس لیگای B افتاد تا مسئولان باشگاه دست به تغییر و تحولات گسترده در تیم شان بزنند.»
***
هر تابرلین سومین باشگاه آلمانی بود که علی دایی را با قراردادی نجومی از بایرن مونیخ به خدمت گرفت و شهریار فوتبال ایران با گل هایی که با پیراهن هرتا در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند یکی از بهترین خارجی های باشگاه لقب گرفت تا جایی که هنوز هم در نزد طرفداران هرتا از محبوبیت خاصی برخوردار است. مدیریت ورزشی این باشگاه در حال حاضر بر عهده میشاییل پریتز، زوج علی دایی در زمان بازی برای هرتا است. پریتز که رابطه خوبی با دایی دارد در حال حاضر تئوریسین اصلی تغییرات در باشگاه است و بدش نمی آمد چهره محبوب طرفداران را روی نیمکت هرتا بنشاند.
***
سایت دانمارکی در خبر تکمیلی خود آورده است: «علی دایی به صورت مخفیانه به آلمان و شهر برلین سفر کرد و حتی در سه مرحله با پریتز مدیرورزشی باشگاه به مذاکره پرداخت. دایی حتی از برلین تماسی با یکی از مدیران باشگاه راه آهن تهران داشت و این موضوع را که دیگر نمی تواند در این تیم مربیگری کند را به اطلاع آنها رساند. او حتی از برادرش خواست تا خبر سفر او به آلمان و مذاکره با برلینی ها را مخفی نگاه دارد تا کسی از این موضوع مطلع نشود. البته تلاش های او برای مخفی نگاه داشتن این سفر بی نتیجه ماند چون خبرنگار روزنامه برلینر زیتن در سالن ترانزیت فرودگاه دایی را دید و به مذاکره او با باشگاه هرتا پی برد».
***
این خبر و کامنت هایش درحالی است که سایت رسمی باشگاه برلینی چیزی در این باره ننوشته است. حتی جستجویی دقیق تر در این سایت نشان می دهد که تیم برلینی سرمربی فصل آینده تیم برلینی را هم معرفی کرده است. اینکه لوهوکای هلندی از تیم آسبورگ به این تیم آمده. اما قصه علی دایی و تیم آلمانی چه بوده است؟ سرمربی اسبق تیم ملی ایران تا به حال چیزی در این باره نگفته اما او که سال ها با پریتز، مدیر فنی تیم برلین هم بازی بوده و غیر از رقابت برای حضور ثابت در ترکیب با این مهاجم، همیشه با او هم اتاقی بوده است انگار با دعوتی دوستانه از رقیبی قدیمی روبرو شده. پیشنهادی که البته در هیات مدیره تیم انگار رای نیاورده است. از این پس احتمالا طرفداران دایی در برلین هم نام او را به نشانه اعتراض سر می دهند!

علیرضانجف زاده بازدید : 39 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «متاسفانه طی روزهای اخیر برخی از افراد طی تماس با بازیکنان به خصوص تیم های لیگ یک، خود را نماینده باشگاه پرسپولیس معرفی و عنوان کرده اند که می توانند آنها را با عقد قرارداد رسمی به باشگاه معرفی کنند که بدینوسیله اعلام می شود در باشگاه پرسپولیس همان گونه که تاکنون عمل شده صرفا شخص مدیر عامل جهت جذب بازیکن با آنها تماس حاصل کرده و هر بازیکنی را که مدیر عامل با وی تماس بگیرد، می تواند اطمینان کند، باشگاه وی را جذب می کند.»
در ادامه این اطلاعیه آمده است: «تماس هر فرد تحت هر عنوانی ترفندی برای سوء استفاده دلالان می باشد و بنابر این بار دیگر تاکید می شود؛ پرسپولیس هیچگونه نماینده ای نداشته و هر کس را که مد نظر باشگاه باشد، مدیر عامل باشگاه برای جذب وی شخصا پیگیری کرده و در کلیه قراردادها نیز نظارت می کند.»

علیرضانجف زاده بازدید : 57 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

دو سال پس از شکست 2 بر صفر در رقابت هاي آفريقاي‌جنوبي 2010،‌ وايکينگ‌ها توانستند با کسب برد،‌ تلافي کرده و شگفتي مهمي خلق کنند. به اين ترتيب ديدار اول از گروه دوم جام‌ ملت‌هاي اروپا ميان اين دو حريف در ورزشگاه 34 هزار نفر متاليست شهر خارکف اوکراين به قضاوت دامير اسکومينا،‌ داور اهل اسلووني برگزار شد که با برتري يک بر صفر تيم شمال قاره مقابل نارنجي‌پوشان در نيمه اول به پايان رسيد.

چنين موفقيتي براي مردان «مورتن اولسن»‌در حالي شکل گرفت که هلندي‌ها از دقيقه يک بازي، حملات بيشماري را تدارک ديدند. اما دانمارکي‌ها با تمرکز در دفاع،‌ سعي کردند در ضد حملات خطرناک عمل کرده و به اين هدف با گلي که زدند‌‌، رسيدند.

در دقايق اوليه نيمه اول، بعد  از آنکه موقعيت‌هاي توسط فان پرسي و آفلاي  خلق شد، «قهرمان اروپا در سال 1992» در دقيقه 24 و در اولين حمله جدي خود توسط کرون دلي، بازيکن 29ساله خود به گل رسيد. وي در درون محوطه جريمه سه مدافع حريف را از پيش برداشت و حتي توپ را از ميان پاهاي استکلن‌بورگ دروازه‌بان هلند وارد دروازه کرد. پس از اين گل شاگردان فان مارويک براي جبران گل بر تلاش خود افرودند که در دقيقه 35 آرين روبن، ستاره عضو بايرن مونيخ توپي را به تير دروازه دانمارک زد و سه دقيقه بعد نيز آفلاي شوت محکمي را روانه دروازه آندرسن کرد که با اندکي فاصله به خارج رفت. قهرمان سال 1988 اروپا  به اين ترتيب در نيمه اول با شکست به رختکن رفت.

در نيمه دوم هلندي‌ها همچون نيمه اول بازي را هجومي آغاز کردند. در اوائل نيمه دوم نيز چندين موقعيت گل توسط آفلاي، فان پرسي و فان بومل خلق شد اما هيچيک به گل تبديل نشدند. مربي اين تيم به منظور قدرت بخشيدن به توان هجومي تيمش حتي رافائل فان درفارت، کلاس يان هونتلار و ديرک کوييت را به زمين فرستاد تا بلکه با ترکيبي بطور کامل هجومي بتواند مانع شکست شود. اما اين خواسته با ارائه بازي منطقي که دانمارک انجام داد و بي دقتي و شتابزدگي بازيکنان «نارنجي‌ها» تحقق نيافت.

ديدار دوم اين گروه امشب مقارن ساعت 23:15 ميان آلمان و پرتغال در ورزشگاه له‌ويف انجام خواهد شد.

اسامي بازيکنان هلند: استکلن‌بورگ، فان درويل(85 ديرک کوييت)، هايتينگا، ولار، ويلمس، فان بومل، ديونگ(71 رافائل فان در فارت)، روبن، اسنايدر، آفلاي(71 هونتلئار) ، فان پرسي

مربي: فان مارويک

اسامي بازيکنان دانمارک: آندرسن، کاجر، اگر، پولسن، ياکوبس، کويست، اريکسن(74 شونه)، زيملينگ، کرون‌دلي،‌ روم دال(84 نيکلسن) و بنتنر

علیرضانجف زاده بازدید : 43 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

بنا بر اخبار رسيده به دست خبرنگار ما دو بازيكن ليگ برتر در ثبت قرار داد هاي خود براي فصل پيش رو در ليگ برتر فوتبال ؛ رقمي معادل با ۴ برابر قانون سقف قرار داد را به ثبت رسانده اند.

بنا بر اين گزارش يكي از اين بازيكنان براي فصل جديد مبلغ ۱ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان و بازيكن ديگر مبلغ ۱ ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان را از باشگاه خود خواسته است كه اين خواسته با موافقت مدير عامل روبه رو شده و قرار داد ها ي هر دو بازيكن بسته شده است.

علیرضانجف زاده بازدید : 43 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

بنا بر اخبار رسيده به دست خبرنگار ما دو بازيكن ليگ برتر در ثبت قرار داد هاي خود براي فصل پيش رو در ليگ برتر فوتبال ؛ رقمي معادل با ۴ برابر قانون سقف قرار داد را به ثبت رسانده اند.

بنا بر اين گزارش يكي از اين بازيكنان براي فصل جديد مبلغ ۱ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان و بازيكن ديگر مبلغ ۱ ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان را از باشگاه خود خواسته است كه اين خواسته با موافقت مدير عامل روبه رو شده و قرار داد ها ي هر دو بازيكن بسته شده است.

علیرضانجف زاده بازدید : 54 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

 تنها بازیکنی که استقلالی ها نمی دانند چه پاسخی را از وی خواهند شنید مجتبی جباری است؛ زیرا این بازیکن چند ماه قبل و در حاشیه دیدار استقلال و تراکتورسازی با قلعه نویی و ستار همدانی دستیار وی به شدت درگیر شد و حتی نزدیک بود کار وی و دستیار قلعه نویی به کتک کاری کشیده شود.

مشکلات قلعه نویی و جباری ریشه دار تر از آن است که با یک مکالمه ساده حل و فصل شود و حتی برخی بر این نظرند که قلعه نویی برخلاف گفته هایش جباری را نمی خواهد و نام این بازیکن در لیست نفرات وی دیده نمی شود.

جباری اخیرا در پاسخ به شایعات گفته است که بعد از بازی تیم ملی درباره ماندن یا رفتن از استقلال صحبت می کند اما در عین حال منابع آگاه خبری از مذاکرات جدی و موفقیت آمیز این بازیکن با باشگاه مس کرمان خبر می دهند.

یکی از نزدیکان این بازیکن با تایید مذاکرات وی با دو باشگاه سپاهان و مس از احتمال حضور مجتبی در کرمان خبر داد؛ موضوعی که خود این بازیکن آن را نه تایید و نه تکذیب کرده است.

علیرضانجف زاده بازدید : 36 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

در سومین دیدار امروز مسابقات والیبال انتخابی المپیک تیم والیبال استرالیا موفق شد درسالن متروپولیتن توکیو، تیم کره جنوبی را ۳-۱ شکست دهد و ۳ امتیاز حیاتی بدست آورد.
استرالیایی ها که با دو باخت پیاپی برابر صربستان و ژاپن تقریبا شانس صعود به المپیک را از دست داده بودند با توجه به باخت امروز ایران و ۳ امتیازی که برابر کره بدست آوردند با ۱۲ امتیاز به رده دوم صعود کردند و شانس اول آسیا برای صعود لقب گرفتند.

استرالیا در این دیدار در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج (۲۵ بر ۲۲)، (۲۸ بر ۱۷)، (۲۵ بر ۲۰) به پیروزی رسیدند و تنها ست سوم را (۲۳ بر ۲۵) به کره جنوبی واگذار کردند.

با این نتیجه دیدار آخر این تیم برابر چین و همچنین دیدار ایران و ژاپن برای ۴ تیم آسیایی حائز اهمیت شد و تکلیف تیم صعود کننده به المپیک فردا مشخص خواهد شد.



پیش از این دیدار تیم ملی والیبال کشورمان در مصاف با صربستان متحمل شکست ۳-۰ شد و نتوانست هیچ امتیازی را به مجموع یازده امتیاز گذشته خود اضافه کند. این در حالی است که چینی‎ها با کسب پیروزی ۳-۱ برابر ونزوئلا ۱۱ امتیازی شده و یک رده پائین‏ تر از ایران قرار گرفتند.
صربستان با برتری که مقابل ایران کسب کرد صدرنشینی‏ اش را در جدول رده‎بندی قطعی کرد و به عنوان تیم قهرمان صاحب سهمیه المپیک شد. دیگر سهمیه المپیکی این رقابت‏ها به برترین تیم آسیایی تعلق می‏ گیرد.

برنامه سایر بازیهای امروز:

ژاپن - پورتوریکو

علیرضانجف زاده بازدید : 43 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

 مسعود همامي دروازه‌بان فصل گذشته شهرداري تبريز با حضور در دفتر مديرعامل باشگاه ذوب آهن با اين باشگاه قراردادي يك ساله بست.

همچنين پيام صادقيان نيز قرارداد خود را يك سال ديگر با اين باشگاه تمديد كرد.

رحمان احمدي دروازه‌بان فضل گذشته سپاهان نيز تا دقايقي پيش مذاكرات خود را با باشگاه ذوب آهن آغاز كرده است.

علیرضانجف زاده بازدید : 30 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

سرپرست تيم فوتبال سپاهان با اشاره به نقل و انتقالات تيم گفت: حضور 4 بازيکن در تيم قطعي است و رحمان احمدي و طالبي را هم مي‌خواهيم و يک سهميه ديگر مي‌ماند که فعلا آزاد مي‌گذاريم تا بعدا در موردش فکر کنيم.


 

رسول خوروش در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات تيم سپاهان اظهار کرد: با رحمان احمدي هنوز در حال مذاکره هستيم و با فرشيد طالبي نيز به توافقات خوبي رسيده‌ايم. 

خوروش در خصوص اينکه باشگاه برخي از بازيکنان حاشيه ساز را رد کرده است، گفت: اين صحبت‌ها را نه رد مي‌کنم و نه تاييد! 

علیرضانجف زاده بازدید : 44 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)
میثاق معمارزاده سنگربان فصل گذشته سرخ پوشان که عملکردش در چارچوب دروازه پرسپولیس خیلی مورد رضایت هواداران این تیم نبود و در آستانه جدائی از جمع سرخ پوشان قرار دارد، مورد نظر رقیب سنتی این تیم یعنی استقلال قرار دارد.
 استقلالی ها که به عنوان دروازه بان دوم در نظر دارند یک دروازه بان خارجی جذب کنند، چنانچه کیس مناسبی پیدا نکنند مذاکراتشان با معمارزاده را به صورت جدی تر دنبال خواهند کرد. گفته می شود که خود معمارزاده هم در صورت جدائی از پرسپولیس بی تمایل نیست که بازی کردن در تیم استقلال و یاغی گری را هم تجربه کند.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 9,658