loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 35 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازي در آستانه پيوستن به استقلال است. در شرايطي که علي فتح‌اله‌زاده، اکبرپور را يکي از خريدهاي قطعي آبي‌ها مي‌داند اما اين مهاجم چنين تصوري ندارد و معتقد است تا وقتي در هيات فوتبال پاي برگه قرارداد را امضا نکرده است، نبايد او را استقلالي دانست. خلاصه از ما اصرار و از اکبرپور انکار، شرح گفتگو در زير پيش روي شماست؛

تبريک را بگذاريد بعد از ثبت قراردادم

90:‌ مهاجم فصل گذشته تراکتورسازي در آستانه پيوستن به استقلال است. در شرايطي که علي فتح‌اله‌زاده، اکبرپور را يکي از خريدهاي قطعي آبي‌ها مي‌داند اما اين مهاجم چنين تصوري ندارد و معتقد است تا وقتي در هيات فوتبال پاي برگه قرارداد را امضا نکرده است، نبايد او را استقلالي دانست. خلاصه از ما اصرار و از اکبرپور انکار، شرح گفتگو در زير پيش روي شماست؛
90: تبريک مي‌گويم. دوباره به استقلال برگشتي؟
لطف داريد. اما هنوز چيزي مشخص نيست. مذاکرات خوبي با مسئولان استقلال داشته‌ام ولي باور کنيد تا حالا چيزي قطعي نشده است و بايد منتظر روزهاي آينده بود.
90:‌ اما فتح‌اله‌زاده قويا از به خدمت گرفتن تو سخن مي‌گويد؛
شخصا تا زماني که در هيات فوتبال حاضر نشوم و پاي قرارداد را امضا نکنم خودم را استقلالي نمي‌دانم. شما هم بهتر است ابتدا منتظر ثبت قرارداد من باشيد و آن وقت به من تبريک بگوييد.
90: خودت دوست داري استقلالي شوي؟
مگر مي‌شود دوست نداشته باشم؟! من سالها در استقلال حضور داشتم و خودم به شخصه دوست دارم به اين تيم برگردم.
90:‌ به نظر مي‌رسد در صورت تحقق اين امر انگيزه‌هاي بسيار بالايي داشته باشي؟
همينطور است. مطمئن باشيد اگر استقلالي شدم، دو سال دوري‌ام از اين تيم را جبران مي‌کنم و کاري مي‌کنم که رضايت تمام هواداران جلب شود.
90: با امير قلعه‌نوعي هم که رابطه بسيار دوستانه‌اي داري.
کار با قلعه‌نوعي هميشه براي من لذت بخش بوده و بهترين سالهاي فوتبالم را زيرنظر او پشت سر گذاشتم. اميدوارم در فصل آتي هم اين اتفاق رخ بدهد. هميشه براي کار کردن با قلعه‌نوعي لحظه‌شماري مي‌کنم.
90:‌ چرا از استقلال رفتي که حالا بخواهي برگردي؟
متاسفانه يک اتفاق باعث شد از استقلال جدا شوم. برخي شرايطي را فراهم کردند که از تيم محبوبم بروم.
90: چه شرايطي...؟!
زياد علاقه ندارم به آن روزها برگردم چون حالم را بد مي‌کند و اذيت مي‌شوم. در زندگي‌ام دنبال نفرين کردن نيستم و آنهايي که باعث جدايي من از استقلال شدند را حال کرده‌ام.
90: نظرت در مورد خريدهاي پرسپوليس چيست؟
آنها هم تيم بزرگي هستند و هواداران بسيار زيادي دارند و بايد به شکلي در نقل و انتقالات فعاليت کنند تا هر طور شده رضايت هواداران را فراهم سازند. بازيکنان جديد و تيم کهکشاني مبارک پرسپوليسي‌ها باشد.
90: رضا عنايتي هم که رفت مس‌کرمان؟
رضا مختار است براي زندگي خود تصميم بگيرد. موفقيت او در هر تيمي که هست آرزوي من است.
90:‌ دوست نداشتي بار ديگر در کنار هم خط حمله استقلال را تشکيل مي‌دادي؟
من با رضا رفاقت ديرينه دارم و بسيار دوست داشتم بار ديگر هم تيمي شدن با او را تجربه کنم ولي او ترجيح داد تا به مس‌کرمان برود و اميدوارم موفق باشد.

علیرضانجف زاده بازدید : 35 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

در بين همه تيمهاي ليگ برتري تا به حال پرسپوليس 10بازيکن جذب کرده که ازاين لحاظ فعالترين تيم محسوب مي شود . در دفتر هيئت فوتبال تهران  دو بازيکن نيز با تيم نفت تهران قراداد رسمي بسته اند، اما ابي ها هيچ قراردادي را رسمي نکرده اند.

استقلالي ها درحالي هنوز به صورت رسمي بازيکني را جذب نکرده اند که قرار است قاسم دهنوي، سياوش اکبرپور، ميثم بائو، هاشم بيگ زاده واميرحسين صادقي به زودي با حضور در هيات فوتبال تهران به صورت رسمي آبي پوش شوند.

اسامي بازيکناني که قرارداد آنها در هيات فوتبال ثبت شده به شرح زيراست:

پرسپوليس:

1- محمد قاضي/ 2 فصل

2- شهاب گردان/ يک فصل

3- سيدجلال حسيني/ يک فصل

4- محسن بنگر/ يک فصل

5- حسين ماهيني/ 2 فصل

6- حميد علي عسکري/ 2 فصل

7- جواد کاظميان/ يک فصل

8- محمدرضا خانزاده/ 3 فصل

9- افشين اسماعيل زاده/ 3 فصل

10- مهرداد پولادي/ 2 فصل

نفت تهران:

1- عليرضا بيرانوند/ 2 فصل

2- مرتضي گنجعلي خاني/ 2 فصل

علیرضانجف زاده بازدید : 37 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

 در حالي که تنها 24 ساعت ديگر به آغاز اين ديدار باقي است، هنوز تعدادي از بليت هاي بازي باقي مانده است؛ احتمالا يکي از دلايل اين مسئله، گران قيمت هتل ها و اقامت هاست که باعث شده تماشاگران کمتري به محل برگزاري رقابت ها بروند.

يوفا 5 روز قبل اعلام کرد فروش بليت اين رقابت ها به دشواري صورت مي گيرد و هنوز 10 هزار قطعه بليت باقي مانده است.

با اين وجود، روز شنبه سخنگوي يوفا اعلام کرد بليت هاي فروخته نشده تنها 0.8 درصد از کل بليت هاي بازي هاست.

گران شدن سرسام آور قيمت هتل ها و اقامتگاه ها در لهستان و اوکراين موجب شد تا بسياري از هواداران انگليسي نتوانند خودشان را به محل برگزاري رقابت ها برسانند و همين مسئله موجب باقي ماندن تعدادي از بليت هاي اولين ديدار سه شيرها در يورو که در کيف برگزار مي شود، شده است.

علیرضانجف زاده بازدید : 38 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

در چهارمين شب رقابت هاي فوتبال جام ملت هاي اروپا به ميزباني مشترک اوکراين و لهستان فردا شب با ديدارهاي گروه D مسابقات پيگيري مي شود.

در اين گروه تيم هاي مدعي انگليس ، فرانسه، اوکراين ميزبان و سوئد حضور دارند که در نخستين بازي اين گروه 2 تيم مدعي انگليس و فرانسه از ساعت 20:30 به مصاف هم مي روند و در دومين بازي نيز تيم هاي اوکراين ميزبان و سوئد مقابل هم قرار مي گيرند.

فرانسه و انگليس قهرمانان سابق مسابقات يورو، بخت نخست صعود از اين گروه محسوب مي شوند.

علیرضانجف زاده بازدید : 33 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)
در نخستین دیدار گروه C رقابت های یورو 2012، دو تیم اسپانیا و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه، تساوی یک بر یک بود.
هر دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و در چند دقیقه نخست سعی داشتند به ارزیابی یکدیگر بپردازند. در دقیقه 9، فابرگاس در نخستین موقعیت جدی این مسابقه درون محوطه جریمه ایتالیا صاحب توپ شد اما ده روسی توپ او را راهی کرنر کرد. دو دقیقه بعد، داوید سیلوا یک بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه آرام او در دستان بوفون قرار گرفت.
در دقیقه 13، بازیکنان ایتالیا پشت محوطه جریمه اسپانیا در یک محل مناسب صاحب ضربه ایستگاهی شدند. بالوتلی از روی توپ پرید تا پیرلو شوت محکمی روانه دروازه ایتالیا کند اما درخشش کاسیاس مانع باز شدن دروازه مدافع عنوان قهرمانی شد.
در دقیقه 22، کاسانو در گوشه محوطه جریمه اسپانیا صاحب توپ شد و سعی داشت با یک پاس عرضی هم تیمی هایش را صاحب موقعیت کند اما توپ او با فاصله کمی راهی اوت شد. در دقیقه 30، بازیکنان اسپانیا صاحب یک ضربه کرنر شدند. ژاوی توپ را به صورت بلند سانتر کرد و اینیستا از گوشه محوطه جریمه ضربه محکمی را روانه دروازه ایتالیا کرد اما بوفون توپ را در اختیار گرفت.
سه دقیقه بعد، مارکیزیو با یک شوت سرکش، دروازه اسپانیا را با یک تهدید جدی مواجه کرد اما کاسیاس با یک واکنش خوب دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 37، بالوتلی مهاجم خشن ایتالیا سرانجام داور را متقاعد کرد که به او کارت زرد بدهد.
در آخرین دقیقه نیمه نخست، سانتر عالی کاسانو و ضربه سر محکم تیاگو موتا دروازه اسپانیا را تهدید کرد اما باز هم کاسیاس ناجی دروازه شد تا این بازی در نیمه نخست گلی نداشته باشد.
در اوایل نیمه دوم، اسپانیا برتری نسبی داشت و چند حمله خطرناک روی دروازه ایتالیا ترتیب داد اما راه به جایی نبرد.در دقیقه 54، ماریو بالوتلی کنار خط اوت صاحب توپ شد و پا به توپ به سمت دروازه اسپانیا حرکت کرد اما در زدن ضربه نهایی تعلل کرد تا سرخیو راموس از پشت سر رسید و با یک تکل بلند، توپ او را زد. یک دقیقه پس از این صحنه، بالوتلی از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به دی ناتاله داد.
در دقیقه 60، دی ناتاله که تنها پنج دقیقه بود در زمین حضور داشت روی پاس عالی پیرلو در موقعیت تک به تک با کاسیاس قرار گرفت و موفق شد گل نخست ایتالیا را به ثمر برساند تا لاجوردی پوشان بر خلاف بسیاری از پیش بینی ها از حریف خود پیش بیفتند.
با این حال، برتری ایتالیا تنها چهار دقیقه طول کشید. در دقیقه 64، پاس کاری اسپانیایی ها در پشت محوطه جریمه و پاس عمقی داوید سیلوا موجب شد تا سسک فابرگاس در موقعیت تک به تک با بوفون قرار بگیرد. این بازیکن نیز گل تساوی را به ثمر رساند تا یک بار دیگر همه چیز مساوی شود.
در دقیقه 74، فرناندو تورس که به تازگی وارد زمین شده بود، در موقعیت تک به تک با بوفون قرار گرفت اما دروازه بان ایتالیا با یک خروج به موقع، توپ را با پا دور کرد. سه دقیقه بعد، بازیکنان ایتالیا صاحب یک موقعیت شدند که ضربه دی ناتله کم دقت بود و به اوت رفت.
در دقیقه 85، تورس با استفاده از شکاف ایجاد شده در خط دفاعی ایتالیا به سمت دروازه این تیم فرار کرد. بوفون از دروازه خارج شد و تورس سعی داشت با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر او وارد دروازه کند اما ضربه تورس کمی محکم بود و راهی اوت شد تا آه و افسوس هواداران اسپانیا بلند شود.
در ادامه بازیکنان هر دو تیم چند حمله خطرناک روی دروازه یکدیگر طرح ریزی کردند که سهم بازیکنان اسپانیا بیشتر بود اما هیچ یک از این حملات نتیجه ای نداشت تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد و هر دو تیم یک امتیازی شوند.
در دیگر دیدار این گروه تا دقایقی دیگر دو تیم کرواسی و حمهوری ایرلند مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
محل برگزاري مسابقه: ورزشگاه آره نا گدانسک لهستان
هوا: آفتابی، 18 درجه سانتي‌گراد، رطوبت 50 درصد
داور: ویکتور کاسای (مجارستان(
تركيب دو تيم:
اسپانیا: کاسیاس، پیکه، راموس، آربلوآ، آلبا، اینیستا، ژاوی، فابرگاس (تورس 74)، ژابی آلونسو، بوسکتس، سیلوا (ناواس 64)
ایتالیا: بوفون، ماجو، کیلینی، بونوچی، موتا (نوچرینو 90)، مارکیزیو، جاکرینی، ده روسی، پیرلو، بالوتلی (دی ناتاله 55)، کاسانو (جووینکو 65)
مالكيت توپ: اسپانیا 60، ایتالیا 40
علیرضانجف زاده بازدید : 36 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

بلندقامتان والیبال ایران با نتیجه 3 بر صفر ژاپن را در خانه شکست دادند.

ب تیم ملی والیبال ایران در یک دیدار تشریفاتی با نتیجه 3 بر صفر و امتیازهای 25 ـ 22، 35 ـ 33 و 25 ـ 22 برابر ژاپن میزبان رقابت‌های انتخابی والیبال به برتری رسید.این غم‌انگیز‌ترین پیروزی ملی‌پوشان والیبال ایران در سال‌های اخیر بود چرا که با وجود پیروزی شاگردان ولاسکو در این مسابقه، ملی‌پوشان والیبال ایران از راه‌یابی به المپیک بازماندند.

پیش از این تیم والیبال استرالیا با پیروزی قاطع مقابل چین در سه ست پیاپی و کسب 15 امتیاز از 7 بازی، در رده دوم جدول مسابقه‌ها را بعد از صربستان به خود اختصاص داد و به عنوان بهترین تیم آسیایی جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک را دریافت کرد اما تیم ملی والیبال ایران با این برد 14 امتیازی شد و به رده سوم جدول این مسابقه‌ها اکتفا کرد.

در دیگر بازی‌های امروز صربستان با نتیجه 3 بر صفر ونزوئلا را در هم کوبید تا بدون شکست با 21 امتیاز مقتدرانه از رقابت‌های انتخابی المپیک ژاپن بلیت پرواز به المپیک لندن را رزرو کند.

اما تیم نه چندان قدرتمند پورتوریکو که دوست نداشت این بازی‌ها را بدون کسب امتیاز به پایان برساند، در آخرین مسابقه خود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کره جنوبی شد و با تک امتیاز به دست آمده در قعر جدول رده‌بندی مسابقه‌ها جای گرفت.

نتایج روز پایانی رقابت‌های انتخابی المپیک:

صربستان 3 ـ ونزوئلا صفر (25ـ14 ، 25ـ13 ، 25ـ23)

چین صفر ـ استرالیا 3 (12ـ25 ، 20ـ25 ، 13ـ25)

کره جنوبی 3 ـ پورتوریکو 2 (15ـ25 ، 25ـ18 ، 19ـ25 ، 25ـ16 ، 15ـ 12)

جدول رده‌بندی رقابت‌ها در پایان مسابقه‌های انتخابی المپیک ژاپن:

1ـ صربستان 21 امتیاز

2ـ استرالیا 15 امتیاز

3ـ ایران 14 امتیاز

4ـ ژاپن 11 امتیاز

5ـ چین 11 امتیاز (معدل ست شماری کمتر)

6ـ کره 8 امتیاز

7ـ ونزوئلا 3 امتیاز

8ـ پورتوریکو یک امتیاز

نتایج تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک 2012 والیبال:

ایران 3 ـ کره صفر (25ـ17 ، 25 ـ 18، 25ـ16)

چین 2 ـ ایران 3 (25ـ23 ، 21ـ25 ، 31ـ29 ، 15 ـ25، 13ـ15)

ایران یک ـ استرالیا 3 (25ـ17 ، 18ـ25 ، 18ـ25 ، 23ـ25)

پورتوریکو یک ـ ایران 3 (24ـ26 ، 16ـ25 ، 25ـ22 ، 20ـ25)

ایران 3 ـ ونزوئلا صفر (25ـ16 ، 25ـ16 ، 25ـ20)

ایران صفر ـ صربستان 3 (28ـ30 ، 28ـ30، 22ـ25)

ژاپن صفر ـ ایران 3 (22ـ25 ، 35ـ33 و 25 - 22)

علیرضانجف زاده بازدید : 35 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

 حميد علي عسگري با اشاره به قرارداد 2 ساله خود با پرسپوليس اظهار داشت: بعد از 2، 3 جلسه اي که با رويانيان داشتم بالاخره به توافق رسيديم و کار خوشبختانه طوري پيش رفت که قرارداد را ثبت کردم. اميدوارم بتوانيم ناکامي فصل قبل را جبران کنيم.

وي افزود: به نظرم پرسپوليس امسال خيلي بهتر از سال قبل باشد چون بازيکنان خيلي خوبي گرفتيم. اميدوارم امسال با اين تيم خوب بدشانسي گريبان گير ما نشود. تيم ما در همه پست ها يکي دو بازيکن خيلي خوب دارد و فکر مي کنم فقط در پست هافبک دفاعي نياز به بازيکن داريم چون مازيار نمي ماند. در پست هافبک هم هنوز وضعيت کريمي مشخص نشده.

مدافع هافبک پرسپوليس در خصوص اين که آيا اين تيم را مي توان کهکشاني ناميد؟ تصريح کرد: کهکشاني؟ بالاخره تيم خوبي بسته شده. مي شود کهکشاني يا هر لقب ديگري به پرسپوليس امسال داد چون واقعا تيم جوري است و اميدوارم بتوانيم هدف قهرماني ليگ را به سرانجام برسانيم. ما واقعا در فصل نقل و انتقالات بهترين عملکرد را داشتيم.

علي عسگري گفت: امسال بازيکنان خيلي خوبي در سمت راست داريم. با آمدن ماهيني به پرسپوليس، من در پست تخصصي ام يعني گوش راست مي توانم بازي کنم. البته زمان دايي گوش چپ بيشتر بازي مي کردم با اين حال تخصص من در گوش راست است و اميدوارم با بودن مهدوي کيا، ماهيني و من بتوانيم سمت راست قدرتمندي داشته باشيم.

وي تاکيد کرد: هدفم اين است در پرسپوليس بدرخشم و به تيم ملي دعوت شوم. تا موقعي که مصدوم نبودم، به تيم ملي دعوت مي شدم با اين حال اميدوارم امسال اگر مصدوميت پيش نيايد بتوانم پيراهن تيم ملي را برتن کنم و بعد هم به اروپا برسم. امسال پيشنهادهايي از کشورهاي آلمان و اسپانيا داشتم ولي بايد مي رفتم سرتمرينات بعد قرارداد مي بستم. از يک تيم ليگ يکي انگليس هم پيشنهاد داشتم که زياد جدي نبود ولي اينها را به خاطر پرسپوليس رد کردم.

علي عسگري در پاسخ به اين سئوال که آيا دنيزلي به پرسپوليس برمي گردد ؟ افزود: من خبر ندارم و نمی دانم

علیرضانجف زاده بازدید : 37 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

رضا باقری که چند سال است عضو تیم ملی سه‌گانه کشور است برنامه تمرینی مشخصی را در باشگاه قهرمانی سرحدی بیرجند دنبال می‌کرد تا برای حضور در مسابقات آسیایی که قرار است مهر ماه امسال برگزار شود، آمادگی کامل را کسب کند.
این ورزشکار امروز در برنامه تمرینی به شدت مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.
کسب رتبه سوم مسابقات سه‌گانه کشور، رتبه هفتم مسابقات آسیایی این ورزش و کسب رتبه دوم تیمی در مسابقات گلدکاپ سنگاپور و قرار گرفتن در لیست 10 ورزشکار برتر خراسان ‌جنوبی در سال گذشته گوشه‌ای از افتخارات این ورزشکار جوان خراسان جنوبی است.
باقری از حضور در مسابقات آسیایی محروم شد
به گفته پزشکان معالج به دلیل صدمات وارده، رضا باقری اجازه حضور در مسابقات آسیایی را ندارد و باید دو ماه به صورت کامل استراحت داشته باشد.
تاکنون دلیل اصلی بروز این ضرب و شتم در باشگاه ورزشی مشخص نیست و پلیس آگاهی پیگیر این مسئله است.
بروز این حادثه بار دیگر لزوم ترویج اخلاق ورزشی در کنار ترویج ورزش قهرمانی را به مسئولان و ورزشکاران گوشزد می‌کند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم و قهرمان ورزشی که می‌توانست افتخارات دیگری بر صفحه ورزش استان ما بیافزاید از این مسابقات محروم نشود.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 9,666