loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 42 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (1)

 احمد رسولی نژاد گفت: «آقایان امیدوار رضایی، شهریاری و فتح الله زاده به عنوان گزینه های مدیرعاملی مطرح هستند.»
وی خاطرنشان کرد: «آقای فتح الله زاده در جلسه روز گذشته هیئت مدیره برای ادامه همکاری اعلام آمادگی کرد.»
وی در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل در جلسه دیشب انتخاب نشد، گفت: «بررسی برنامه گزینه ها احتیاج به زمان دارد. مدیرعامل از میان گزینه های موجود و پس از مشورت با وزیر انتخاب خواهد شد.»
رسولی نژاد با اشاره به آغاز فصل نقل و انتقالات گفت: «آقای قلعه نویی لیستی را آماده کرده و بر اساس آن جذب نفرات آغاز می شود.»
وی با تأکید بر اینکه هواداران استقلال از بازگشت قلعه نویی خوشحال هستند، گفت: «امیدواریم با حضور وی به موفقیت هایی برون مرزی دست یابیم.»
رسولی نژاد در پاسخ به این سوال که اگر با قلعه نویی به توافق رسیده بودید، چرا از مظلومی دعوت کردید تا در جلسه هیئت مدیره حاضر شود، گفت: «نمی خواستیم به آقای مظلومی بی احترامی شود.ما قصد داریم از ایشان تقدیر کنیم.»
 

علیرضانجف زاده بازدید : 41 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

 غلامی در سپاهان، ژائو ویلا هافبک فصل قبل تیم ژیل ویل سنته و آنسلمو گنزالس مهاجم تیم ناسیونال پرتغال با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوستند.
 
 در حال حاضر با توجه به اینکه بعضی از تیم‌ها شرایط مشخصی ندارند و هنوز وارد بازار نقل و انتقالات نشده‌اند اما کار رابطان و فعالان این حوزه به شدت گرم است. به مهم‌ترین شایعات امروز بازار نقل و انتقالات توجه کنید.

علیرضانجف زاده بازدید : 49 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و آینده دار تیم داماش گیلان تازه ترین خرید محمد رویانیان برای پرسپولیس است. جهانبخش که سابقه بازی در تیم های داماش تهران، پیام البرز قزوین و داماش گیلان را دارد، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران هم هست، او متولد 1372 و بیش از چهار سال است که عضو داماش گیلان است.
 جهانبخش بعد از اینکه تارتار سرمربی داماش شد، بیشتر فرصت بازی در این تیم را پیدا کرد. او در دو بازی آخر داماش در برابر نفت تهران و شهرداری تبریز بازیکن فیکس داماش بود و در برابر شهرداری تبریز یک گل زیبا هم به ثمر رساند. 
این بازیکن با استعداد، یک بار هم در هفته بیستم موفق شده بود دروازه فجر سپاسی را باز کند. جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان سال گذشته هم به برنامه 90 دعوت شد و در آن برنامه توسط فردوسی پور به خودخواهی و پاس ندادن متهم شد. 
او در همان برنامه از مهدی مهدوی کیا که در آن زمان عضو تیم داماش بود به عنوان الگوی خودش نام برد. جهانبخش در تیم ملی جوانان در دو پست هافبک وسط و هافبک راست بازی می کند و پنالتی زن اول تیم ملی جوانان است. امیر عابدینی مدیرعامل داماش در مصاحبه با پانا این انتقال را تایید کرده است

علیرضانجف زاده بازدید : 40 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (3)

بنابر اعلام مصطفی دنیزلی به باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی عسگری، امیرحسین فشنگچی، رضا نورمحمدی، هادی نوروزی، مهرداد پولادی و ایمون زاید، 10 بازیکنی هستند که برای سال آینده مورد تائید کادر فنی تیم قرار گرفته اند.

براساس اعلام سایت باشگاه پرسپولیس اسامی بازیکنان جدید پرسپولیس نیز در روزهای آینده از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

در فهرستی که از سوی باشگاه اعلام شده است نام بازیکنانی چون وحید هاشمیان، جواد کاظمیان، مهرداد اولادی، شیث رضایی ، محمدی نصرتی، حسین بادامکی، مازیار زارع، آسیمرو آودوکیچ ، سامان آقازمانی، میثاق معمارزاده و ... دیده نمی شود تا سونامی بزرگ در پرسپولیس رخ دهد.

البته این فهرست هنوز قطعی نیست و این احتمال را باید داد که از جمع بازیکنان فصل گذشته برخی به فهرست فصل آینده اضافه شوند

علیرضانجف زاده بازدید : 113 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (14)

پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال جواد زرینچه یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

جواد زرینچه یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال پس از اعلام رسمی نام سرمربی استقلال یعنی امیر قلعه نویی از سمت خود کناره گیری کرد.

زرینچه پیش از آنکه قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود، از شیوه انتخاب او انتقاد کرده بود. او در این خصوص به مهر گفت: من به نشانه اعتراض به روش و شیوه آقایان در جلسه امروز هیئت مدیره حاضر نشدم. راه انتخاب سرمربی و مدیرعامل نادرست بود و به همین دلیل صلاح دانستم از سمت خود کناره گیری کنم.

این در حالی است که گفته می‌شود از بین امیدوار رضایی و احمد شهریاری قرار است یک نفر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شود.

علیرضانجف زاده بازدید : 50 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرویز مظلومی روز گذشته برنامه‌هایش را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد و قلعه‌نویی هم امروز برنامه‌های خود را داد.

علیرضانجف زاده بازدید : 49 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

دیدیه دروگبا در روزهایی که شایعه جدایی از چلسی به گوش می رسید الهام بخش یک برد تاریخی شد ؛ یک پیروزی غیرقابل باور که بایرن تا تصاجب آن یکی دو دقیقه فاصله داشت.

این بازیکن ساحل عاجی که امشب با ضربه سری فوق العاده در دقیقه 88 چلسی را به بازی برگرداند آخرین پنالتی بازی را هم در خلاف جهت حرکت نویر وارد دروازه بایرن کرد تا ماموریتی که در دوره ژوزه مورینیو به سرانجام نرسیده بود در زمان مربیگری روبرتو دی متئوی کم امید به نتیجه برسد. چیزی که شبیه قصه شاه پریان است.  دروگبا در پایان بازی گفت: ما هرگز ناامید نشدیم و بالاخره به جام رسیدیم.
 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 157
  • بازدید کلی : 9,676