loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 61 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

مسوولان باشگاه پرسپولیس تلاش خود را برای جذب محمدرضا خلعتبری ادامه می‌دهند تا در نهایت بتوانند پیراهن سرخ را برتن این بازیكن كنند.
به گزارش سایت گل، خلعتبری در حال حاضر پیراهن باشگاه الوصل را برتن دارد و برای سال آینده جدا از این تیم اماراتی از چند تیم دیگر این كشور پیشنهاد دارد. اوضاع مالی فوتبال امارات باعث می‌شود كه خلعتبری خیلی سخت راضی به جدایی از فوتبال این كشور شود ولی  پیشنهاد پرسپولیس می‌تواند نظر او را عوض كند.
مسوولان باشگاه پرسپولیس به مدیربرنامه‌های خلعتبری پیشنهاد 5/1 میلیاردی داده‌اند و مطمئنا این پیشنهاد بازیكن ایرانی الوصل را وسوسه خواهد كرد. قرار است خلعتبری وقتی برای بازی ایران و قطر به تهران می‌آید با پرسپولیسی‌ها مذاكره كند و در این بین مذاكرات تلفنی طرفین هم ادامه خواهد داشت. به نظر شما وقتی پرسپولیس به محمد قاضی حدود یك میلیارد پول می‌دهد، آیا حاضر نیست خلعتبری را با 5/1 میلیارد جذب كند؟

علیرضانجف زاده بازدید : 38 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
دروزاه بان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: «مسئولان تراکتور سازی طوری رفتار می کنند که انگار تمایلی ندارند با این تیم ادامه دهم و اگر این برداشت من صحیح باشد باید بگویم خداحافظ تراکتورسازی!»
 
 

 محسن فروزان درباره شرایطش برای فصل آینده اظهار داشت: «یک سال دیگر قرارداد دارم اما مسئولان تراکتورسازی طوری رفتار می کنند که انگار تمایلی ندارند با این تیم ادامه دهم. الان بازیکن ملی پوشم و انتظار دارم برخورد ها با من طور دیگری باشد.»

وی ادامه داد: «دوست داشتم در تراکتور بمانم اما برخی اتفاقات که در حال حاضر نمی خواهم آن ها را باز کنم باعث شد جدا شوم. از مردم تبریز تشکر می کنم، از آن ها و تراکتور خاطرات خوبی دارم که آن ها را از یاد نخواهم برد.»

فروزان درباره آینده تیم تراکتورسازی و دروزاه بان جانشینش گفت: «امیدورام هر کسی که به جای من می آید موفق باشد و تراکتور سازی هم روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.»

دروزاه بان تراکتورسازی تبریز در پایان افزود: «از همین جا با مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی خداحافظی می کنم و امیدوارم آن ها مرا حلال کنند. من با این روند دیگر برای این تیم بازی نخواهم کرد.»
 

علیرضانجف زاده بازدید : 48 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
تیم ملی والیبال ایران در حالی که می توانست با کسب پیروزی مقابل استرالیا کارش را برای صعود تا حد زیادی آسان کند، حالا برای نخستین تجربه ی المپیکی شدن نیاز به اما و اگر دارد؛ از نوع همان اما و اگرهای معروف ورزش ایران!

شاگردان ولاسکو در رقابت های انتخابی المپیک ژاپن تاکنون از 4 بازی خود صاحب 3 پیروزی و یک شکست شده اند. اما نکته منفی در کارنامه تیم ایران شکست مقابل یک تیم آسیایی است که با توجه به صعود تنها دو تیم ( قهرمان و بهترین تیم آسیایی) کار صعود اندکی سخت شده است. در ادامه با نگاهی به جدول رقابت ها خواهیم داشت تا شانس صعود ایران را بررسي كنيم.


علیرضانجف زاده بازدید : 41 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
مدیر عامل باشگاه استقلال از اعلام فهرست بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و گفت: در جذب بازیکنان از پرسپولیس و سپاهان جلوتر هستیم و قطعا در آینده بهتر هم خواهیم شد.
 
فهرست مازاد استقلال فردا اعلام می‌شود
 علی فتح الله زاده بعدازظهر امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: امروز با حنیف عمران زاده، آرش برهانی و میلاد میداودی برای فصل بعد به توافق رسیدیم و با چند بازیکن دیگر هم مذاکره کرده ایم.

وی در مورد جدب سیدجلال حسینی گفت: با این بازیکن هم مذاکرات خوبی انجام داده ایم اما هنوز چیزی مشخص نیست و باید در روزهای آینده مذاکرات را به صورت جدی تر پیگیری کنیم. البته درست است که او فصل قبل ما را سرکار گذاشت و در سپاهان ماند اما این فصل مذاکرات را جدی دنبال خواهیم کرد.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کنید استقلال از تیم های رقیب مثل سپاهان و یا پرسپولیس عقب تر نیست، گفت: فکر می کنم از سپاهان و پرسپولیس جلوتر هستیم و قطعا در روزهای آینده جلوتر هم خواهیم افتاد. ما با بازیکنانی که می دانیم مال خودمان است هنوز وارد مذاکره نشده ایم اما بازیکنانی مثل جباری و رحمتی در فهرست قلعه نویی هستند.

وی در مورد آندرانیک تیموریان نیز گفت: شنیده ام که تیموریان را یک تیم قطری می خواهد. اگر این بازیکن در ایران بماند قطعا برای استقلال بازی خواهد کرد اما اگر به خارج برود که دیگر بحش جداست.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد مربی آلمانی این تیم نیز گفت: میشائیل هنکه نزدیک ۵۰ هزار یور از استقلال می خواهد اما آقای قلعه نویی دیگر تمایلی به ادامه همکاری با ایشان ندارد و ما مجبوریم با هنکه قطع همکاری کنیم.

فتح الله زاده با بیان اینکه فهرست مازاد بازیکنان استقلال فردا پنجشنبه و پس از برگزاری جلسه با امیرقلعه نویی اعلام خواهد شد در مورد وضعیت سیدمهدی رحمتی گفت: رحمتی دستیار مدیرعامل در نقل و انتقالات است و به او گفته ام اگر بازیکنی را که می خواهیم به استقلال نیاورد نصف پولش را نخواهم داد(خنده). با این حال رحمتی در فهرست قلعه نویی هست و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
علیرضانجف زاده بازدید : 42 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با آبی پوشان تهرانی تمدید کرد.
، آرش برهانی که در پایان یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قراردادش با باشگاه استقلال به اتمام رسیده بود، بعدازظهر امروز چهارشنبه با حضور در محل این باشگاه قرارداد خود با آبی پوشان را تمدید کرد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران پس از امضای قرارداد با علی فتح‌الله‌زاده عنوان کرد قراردادش با این تیم یکساله و تا پایان فصل ۹۲ - ۹۱ فوتبال ایران است.

پیش از این میلاد میداودی و حنیف عمران‌زاده نیز قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرده بودند.
علیرضانجف زاده بازدید : 70 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

جواد کاظمیان امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کرد.

 جواد کاظمیان مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در جلسه‌ای با رویانیان برای تمدید قراردادش به توافق رسید.

وی امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد یک ساله خود را با پرسپولیسی‌ها ثبت کرد.

 

علیرضانجف زاده بازدید : 32 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

اعضاي كادر فني و پزشك تيم فوتبال استقلال مشخص شدند.
به دنبال انتخاب امير قلعه نويي به عنوان سرمربي تيم استقلال، امروز اعضاي كادر فني اين تيم براي فصل آينده نيز مشخص و معرفي شدند.

بر اين اساس ستار همداني، حميد بابازاده و ايمان عالمي به عنوان دستياران امير قلعه‌نويي انتخاب شدند. همچنين كريم بوستاني نيز به عنوان مربي دروازه‌بانان استقلال انتخاب شد.

دكتر امين نوروزي نيز كه سابقه حضور چندين ساله به عنوان مسئول كادر پزشكي استقلال را بر عهده داشت، پس از يك سال دوري از اين تيم دوباره به استقلال بازگشت.

 همچنين ميرشاد ماجدي، بازيكن اسبق استقلال پس از نشست با علي فتح الله زاده به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

علیرضانجف زاده بازدید : 48 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
 علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال امروز میرشاد ماجدی را به عنوان سرپرست فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد. ماجدی امروز در باشگاه استقلال حضور داشت.

قرار است حکم رسمی سرپرستی وی تا ساعاتی دیگر از سوی فتح‌الله‌زاده ابلاغ شود.

فصل گذشته منصور پورحیدری سرپرست استقلال بود.
 
علیرضانجف زاده بازدید : 41 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 آرش برهانی ظهر امروز در باشگاه استقلال حاضر شد تا برای فصل آینده مذاکره با مسئولان تیم را انجام دهد.

برهانی در جلسه ای که فتح الله زاده و امیدوار رضایی حضور داشت پس از صحبت های نهایی برای یک سال دیگر قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرد.

علیرضانجف زاده بازدید : 41 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

برنامه نود با حضور عادل فردوسی پور در فرهنگ سرای رسانه مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.این کار با مشارکت اداره کل آموزش و پژوهش معاونت سیما انجام خواهد شد.

این نشست دوشنبه هفته آینده(22 خرداد ماه) از ساعت 9 تا 12 با هدف بررسی رویکرد برنامه «نود» و بازخوردهای اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای با حضور کار‌شناسان حوزه‌های عنوان شده و عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده و مجری برنامه نود برگزار می‌شود.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 293
  • بازدید کلی : 9,812