loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 34 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

علی فتح‌الله‌زاده که این روزها درگیر فصل نقل و انتقالات است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داد که متن آن را در زیر می‌خوانید.

 پرسپولیسی‌ها با جذب نفرات جدید کری خوانی را برای شما آغاز کرده‌اند.

ما که کارهایمان را انجام دادیم و از 7 نفری که قلعه‌نویی می‌خواست 6 نفر را به خدمت گرفتیم. خوشبختانه اسیر جو و شانتاژ نشدیم و با دید فنی که قلعه‌نویی داشت با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شدیم. فقط مانده بازیکنان خارجی که در جذب آنها باید دقت کنیم.

 رسما با چه بازیکنانی قرارداد بستید؟

میثم بائو، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی، امین منوچهری و سیاوش اکبرپور نفراتی هستند که با ما قرارداد امضا کردند. امیرحسین صادقی و کریم انصاری‌فرد روز یکشنبه با ما توافق نهایی خواهند کردو قرارداد می‌بندند.

 انصاری‌فرد مشتریان زیادی دارد، آیا واقعا او استقلالی شده است؟

از نظر من او بالای 90 درصد استقلالی است. انصاری‌فرد کسی است که روی حرفش می‌ماند. ما امسال خوب و منطقی وارد یارگیری شدیم و بازیکنانی مثل میداودی، عمران‌زاده و برهانی بازیکنان آزاد بودند که با آنها تمدید کردیم. یادتان باشد که تمدید کردن با بازیکنان آزاد کار راحتی نیست.

 ماجرای طلب 880 میلیونی هنکه چیست؟

مگر ما چقدر با هنکه قرارداد بسته بودیم که حالا این رقم را به او بدهکار باشیم. آنهایی که این مطلب را نوشتند اطلاع دقیقی نداشتند و باید در خصوص این مطالب‌شان پاسخگو باشند. کل قرارداد هنکه یک سوم عدد منتشر شده نیست. 50 هزار یورو از طلب ایشان باقی مانده که این مبلغ را نگه داشتیم تا مفاد قراردادش را ریز به ریز چک کنیم و با او تسویه حساب انجام دهیم.

 گمالوویچ چطور؟ ظاهرا استقلال به خاطر او با دردسر کسر امتیاز مواجه می‌شود؟

در مورد او باید بگویم که مطالباتش مربوط به دوره‌های مدیریت قبل است. من به ایشان گفتم چون در قراردادش رقم مالیات او و اینکه آیا ما باید این رقم را پرداخت کنیم، گنجانده نشده، خواستم از مدیریت وقت تائیدیه بگیرد و حالا من باید از منافع باشگاه استقلال دفاع کنم. من که نمی‌دانم مفاد قرارداد گمالوویچ در آن دوره با باشگاه استقلال چه بوده است، پس پرداخت چنین پولی نیاز به تائیدیه دارد.

 این روزها شایعات زیادی پیرامون تغییر نظری جویباری و جایگزینی او به گوش می‌رسد. آیا در چارت اداری سازمان تغییراتی ایجاد شده؟

ما هنوز به سیستم اداری وارد نشدیم و فقط میرشاد ماجدی را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کردیم. حکم منصور پورحیدری را نیز به عنوان مدیر و رئیس کمیته فنی به او ابلاغ خواهیم کرد.

 چطور شد که سید جلال حسینی به پرسپولیس رفت. آیا با نفراتی که پرسپولیس گرفته در نقل و انتقالات مقابل این تیم نباختید؟

شما مجموع تیم ما را در نظر بگیرید. به استقلالی که برهانی‌، ‌میداودی،‌ رحمتی، حیدری، تیموریان و ... را دارد؛ بائو، اکبرپور، بیگ‌زاده، دهنوی و منوچهری را اضافه کنید. آنوقت متوجه می‌شوید که کدام تیم برده اما بحث من برد و باخت نیست و دیدید که همان تیم سال گذشته قهرمان جام حذفی شد.

من از دیدگاه امیر قلعه‌نویی خیلی خوشم آمد که به دنبال سر و صدا نبود و فقط نفرات مدنظر تاکتیکش را می‌خواست. کاری به پرسپولیس نداریم و من به رویانیان تبریک می‌گویم که تیم خوبی بست و انصافا سال گذشته سختی زیاد کشید اما مطمئن باشید امسال استقلال از مدعیان اصلی قهرمانی است.

 ظاهرا تمرینات از یکشنبه آغاز می‌شود؟

قرار است تمرینات در کمپ باشگاه که به نام حجازی آغاز شود و من از روز سه‌شنبه دفترم را در ساختمان سعادت آباد به کمپ استقلال منتقل می‌کنم که کارهای اداری در آنجا صورت گیرد.

 حتما خبر دارید که منتظری و جباری مصدوم شدند و کی‌روش اعلام کرده به تذکراتش در مورد مجتبی جباری و مصدومیت او توجهی نشده بود.

مصدومیت این دو بازیکن چندان جدی نیست اما اگر نظر کی‌روش این است بهتر است ایشان لیست بدهد و ما بازیکنان مدنظر او را به خدمت بگیریم، کادو پیچ کنیم و تحویلش بدهیم. ما پول می‌دهیم که آنها استفاده کنند؟ ما پول پرداخت می‌کنیم که خودمان استفاده کنیم. آقای کی‌روش! سؤال من از شما این است شما که چنین توصیه‌هایی می‌کنید چرا وقتی در بازی با ازبکستان منتظری در نیمه اول آسیب دید و همسترینگ او پاره شد، با روش طب سنتی روی او کار کردید و در نیمه دوم به او بازی دادید.

به کادر پزشکی تیم ملی بگویید که پاسخ ما را بدهند. چون آنها می‌دانند طب سوزنی در این شرایط غلط است. بهتر است کی‌روش کار خودش را انجام دهد و من هم به او احترام می‌گذارم و همانطور که دیدید تا به امروز استقلالی‌ها عصای دست او بودند ولی انتظار دارم در حد تیم ملی صحبت کند.

تکلیف ساموئل و یرکوویچ چه می‌شود؟

یرکوویچ از جمع ما جدا شد اما ساموئل را می‌خواهیم که رقمش برای ما قابل قبول نبود. اگر رقمش را پایین بیاورد با او می‌بندیم والا او هم از جمع ما جدا می‌شود.

 تکلیف لیست مازاد چه شد؟

لیست مازاد را در اختیار داریم و به بازیکنانی که نیاز نداریم ابلاغ کردیم اما این مسئله را رسانه‌ای نکردیم چون در این صورت ممکن است در فصل نقل و انتقالات به این بازیکنان برای بستن قرارداد با تیم جدید آسیب برسد، از همین رو ضمن تشکر از همه آنها به خودشان ابلاغ کردیم که می‌توانند از جمع ما جدا شوند.

علیرضانجف زاده بازدید : 42 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

سایت باشگاه ابومسلم با اعلام خبر تغییر در هیئت عامل این باشگاه و ضمن تشکر از خداداد عزیزی، غلامحسین پیروانی را به عنوان سرمربی این تیم در فصل آینده مسابقات لیگ دسته اول معرفی کرد.

پیش از این باشگاه ابومسلم با اکبر میثاقیان، عباس چمنیان، نادر دست‌نشان و هادی برگی‌زر برای هدایت تیمش مذاکره کرده بود اما امروز با غلامحسین پیروانی به توافق رسیده است.

پیروانی که سال‌ها هدایت تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و در مقطعی تیم ملی امید ایران را برعهده داشته است، سابقه چندانی در  لیگ دسته اول ندارد.

همچنین این باشگاه در اطلاعیه خود از تغییر در هیئت عامل این باشگاه خبر داده است که بر این اساس حجت‌الاسلام ناصری‌پور و علی اصغر حسن‌زاده از آن هیئت جدا شده و  مهدی فاضل فکور به عنوان رئیس هیئت عامل، سید مهدی حسینی، قائم‌مقام رئیس هیئت عامل و معاون اجرایی، بهزاد تیمورپور، عضو هیئت عامل و سخنگوی باشگاه، حشمت‌الله مهاجرانی، عضو هیئت عامل و رئیس آکادمی و سازمان فوتبال باشگاه، سید هاشم حسینی، عضو هیئت عامل و سرپرست تیم بزرگسالان، احمد پازوکی، عضو هیئت عامل و سید محمد رضوی، عضو هیئت عامل انتخاب شده‌اند.

علیرضانجف زاده بازدید : 41 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)
موريان پس از تراکتورسازي و سپاهان در حال حاضر با پيشنهاد قابل توجه پرسپوليس روبرو شده است زيرا دنيزلي روي وي نظر بسيار مثبت دارد و به مسئولين اعلام کرده است که تلاش خود را براي جذب اين بازيکن انجام دهند. اين در حالي است که تيموريان زماني که با پيشنهاد قابل توجه و نزديک به يک ميليارد توماني تراکتورسازي روبرو شد اعلام کرد که اولويتش حضور در خارج از کشور است.

اين بازيکن قصد دارد چند پيشنهاد دريافتي اش را مورد ارزيابي قرار دهد و پس از آن در خصوص آينده اش تصميم گيري کند. وي با اصرار اميرقلعه نوعي نيز براي ماندن در استقلال روبرو شده است و اين موضوع عاملي است که وي وضعيت را طورديگري پيش ببرد و تا با شرايطي ايده آل آماده حضور در باشگاه جديدش شود.

از طرفي تيموريان از قطر پيشنهاد دريافت کرده است و اين موضوع باعث شده است که مدير برنامه هايش در خصوص وضعيت اين بازيکن وارد عمل شود تا آنرا بررسي کند.

وي اعلام کرده است در صورتي که تيم موردنظر از نظر  امکانات و شرايط  حضور وي مناسب باشد تيموريان ترجيح مي دهند اين وضعيت را تجربه کند و يک فصل را در خارج از کشور تجربه کند.

هافبک آبي ها که سابقه حضور در ليگ انگليس را دارد قصد دارد با وضعيت ايده ال شرايط گذشته را تکرار کند.
علیرضانجف زاده بازدید : 43 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)
 محمد رویانیان مدیر باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ از آخرین شرایط این تیم در نقل و انتقالات سخن گفت. او با اشاره به خرید های جدید این تیم گفت:« من از شرایط خریدهای تیم راضی نیستم چون هنوز نتوانستم تیم را آن طور که باید و شاید تکمیل کنم. فکر می کنم فعلا به 70 درصد از خواسته های مان رسیدیم و هنوز تا تکمیل شدن تیم ، فاصله مان زیاد است. »
رویانیان درباره آخرین شرایط محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری فرد برای پیوستن به پرسپولیس گفت:« ما هنوز منتظر جواب شان هستیم. البته آنها مشتری های سرشناس دیگری هم دارند. هم استقلال و هم سپاهان. با این وجود امیدوارم که این دو را هم در پرسپولیس داشته باشیم.»
رویانیان در پاسخ به این سئوال که آیا حالا پرسپولیس با این بمب ها کهکشانی شده است ، گفت:« راستش من اصلا اهل بمب ترکاندن نیستم. تمام تمرکزم را گذاشتم که یک پرسپولیس خوب و با شخصیت قهرمانی بسازم. یکبار هم که با فتح الله زاده کری خواندم ، کار درستی نبود. باز هم می گویم آقای فتح الله زاده شما می توانید هر بمبی که خواستید را بترکانید اما پرسپولیس فقط برای ساختن تیمی کامل به بازار می رود و خرید می کند.»
پرسپولیس فصل قبل دو بازیکن خارجی خوب داشت . اما برای فصل جدید ، شرایط خارجی های این تیم چه خواهد بود؟ این پرسشی است که رویانیان اینچنین پاسخش را می دهد:« یک گلر خارجی خوب را در دستان مان داریم که برای عقد قرارداد تنها نیاز به پاسخ ما دارد. برای پست هافبک دفاعی هم فیلم هایی از بازیکنان مختلفی به دست مان رسیده و درحال بررسی هستیم. بازیکنانی از پرتغال و برزیل و البته یک گزینه سرشناس ایرانی. ما که سعی کردیم بهترین های ایران را در تیم مان داشته باشیم باید بازیکنان خارجی خوب و با رزومه ای را هم بیاوریم. برای همین تیم آنالیزمان با دقت همه چیز را زیر نظر دارد. نمی خواهیم در خرید یار خارجی اشتباه کنیم.»
پرسپولیس امسال یک دو جین بازیکن شمالی دارد!. بازیکنانی که خیلی های شان هم هم ولایتی های مدیر تیم هستند. راستی پرسپولیس امسال چرا پرسپولیس شمال شده؟ ؛« راستش اتفاقی شد. ما روی هر بازیکن خوبی که دست گذاشتیم شمالی از آب در آمد. این هم شد شانس من . البته خوشحالم از اینکه بچه های شمال ، فرقی ندارد مازندرانی یا گیلانی ، مهم این است که شمالی هستند و از بهترین های لیگ ایران . امیدوارم به کمک آنها امسال پرسپولیس را قهرمان کنیم.»
این یکی دو روزه ، قصه ثیت قراردادهای بازیکنان پرسپولیس ، حسابی عصبانیت کروش را به همراه داشته. اینکه پرسپولیسی ها می خواستند ملی پوشان را از اردو خارج کنند باعث شد تا سرمربی تیم ملی برای سر مسئولان پرسپولیس جایزه تعیین کند!؛« بابا آقای کروش مهمان ما هستند و قدم شان روی چشم. اصلا ایشان می توانند بیایند سر مرا هم ببرند اما فکر می کنم او باید ممنون ما باشد. چون دغدغه 3 ملی پوش تیمش را با کارمان حل کردیم. تا وقتی قراردادهای این بچه ها ثبت نشده بود ، هر روز از یک باشگاه برای شان نماینده می فرستادند و تمرکز شان را به هم ریخته بودند اما از دیروز به این طرف ، همه شان با خیال راحت نشستند و دیگر دغدغه باشگاهی ندارند. حالا فقط تمرکز شان روی تیم ملی است.»
و بحث جدی این روزهای پرسپولیس ، مصطفی دنیزلی است. اینکه او می ماند یا نه؟ کی بر می گردد و شرایط چگونه خواهد بود؟ مدیر پرسپولیس درحالی که شایعه مذاکرات با گزینه های آلترناتیو هم مطرح شده است ؛« دنیزلی با ما قرارداد دارد و ما امیدواریم که او در کنارمان بماند. با هم در ارتباط هستیم. او در جریان خریدهای تیم هست و من هم سعی می کنم بر اساس لیست مربی تیم بازیکنان را جذب کنم. فعلا هم چون تمرینی نداریم ، دلیلی نیست که در تهران باشد اما به موقع حتما می آید.»
اما این شایعات ، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده. شایعاتی که رویانیان درباره شان می گوید:« بارها در این باره با دنیزلی حرف زدیم و او می گوید آرزویش این است که در کنار پرسپولیس بماند. مشکلاتی را آنجا دارد که باید ابتدا حل شان کند. مشکلاتی که بخش عمده شان حل شده و باقی اش هم انشاالله بزودی حل می شوند تا او بتواند با آرامش کامل به پرسپولیس کمک کند . درباره بحث آلترناتیو ها هم نیازی به مذاکرات ابتدایی نیست . ما از قبل با کسی حرف تزدیم و نمی زنیم. اگر بخوایهم مربی دیگری بیاوریم در عرض یک یا دو روز این کار را انجام خواهیم داد.»
و سئوال پایانی از مرد شماره یک پرسپولیس درباره علی کریمی است:« چند مرحله با او مذاکره داشتم. امیدوارم که او هم در کنار ما بماند. همچنان منتظر تصمیمش هستم.»
علیرضانجف زاده بازدید : 39 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 در پی انتشار اخباری مبنی بر گفتگوی دایی با چند بازیکن مازاد پرسپولیس و بازگشت آنان به تیم، رویانیان گفت: «من نمی دانم اساس انتشار این شایعات چیست اما هیچ مذاکره ای با آقای دایی صورت نگرفته است.»
وی اظهار داشت: «اگر لازم است باز هم بگویم که آقای دنیزلی سرمربی فصل آینده ما به شمار می آید.»
محمد رویانیان با اشاره به جلسه روز سه شنبه خود با علی کریمی نیز گفت: «در این جلسه به کریمی گفتم که قصد بستن یک پرسپولیس بزرگ را داریم. پرسپولیس خانه کریمی است و او باید تصمیم بگیرد.»

علیرضانجف زاده بازدید : 36 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 تمرين تيم ملي فوتبال کشورمان ساعت 18 امروز با حضور ملي‌پوشان در کمپ تيم ملي برگزار شد.

در اين تمرين آندرانيک تيموريان که پيش از اين دچار سرماخوردگي شده بود به همراه ساير ملي‌پوشان در تمرين گروهي شرکت کرد.

مهدي رحمتي دروازه‌بان ايران قبل از تمرين جام جهاني کوچکي را به همراه خود آورده بود که پيش از تمرين با آن عکس يادگاري گرفت.

پس از پايان تمرين رحمتي به همراه ساير دروازه‌بانان با اين جام نمادين در حال گرفتن عکس يادگاري بودند که جواد نکونام با کاور ورزشي خود مانع عکس گرفتن عکاسان شد.

تمرين تيم ملي فوتبال با اعلام کارلوس کي‌روش فقط به مدت 15 دقيقه تا زمان ديدار با قطر براي خبرنگاران و عکاسان آزاد اعلام شده است.
علیرضانجف زاده بازدید : 40 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

میلاد زنیدپور که از او به عنوان هفتمین خرید پرسپولیس نام برده می‌شد فعلا یک رده پایین‌تر رفته و در آب نمک خوابانده شده است.  
گفتنی است پرسپولیس در حال حاضر به دنبال استخدام یک هافبک دفاعی است و رضا حقیقی هافبک سابقا ملی‌پوش فجرسپاسی گزینه اصلی قرمزپوشان است.

حقیقی که چندین‌بار برای حضور در پرسپولیس در کش و قوس با مدیران 2 تیم قرار داشته در آخرین تماس رویانیان با جعفری مدیرعامل فجر شرایط نسبتا بهتری برای حضور در تهران پیدا کرده است. او در صورت توافق 2 طرف هفتمین خرید لیگ برتری پرسپولیس خواهد بود.

علیرضانجف زاده بازدید : 42 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در فصل نقل و انتقالات رقابت حساسی دارند.

هر تیم می تواند 7 سهمیه لیگ برتری جذب کند. پرسپولیس تاکنون شهاب گردان، سید جلال حسینی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی و محمد قاضی را به عنوان سهمیه های لیگ برتری جذب کرده است.

گفته می شود این تیم به دنبال کریم انصاری فرد و محمدرضا خلعتبری نیز است. خلعتبری با توجه به اینکه در امارات بازی می کند سهمیه لیگ برتری به شمار نمی رود.

استقلال نیز تاکنون میثم بائو، هاشم بیک زاده، امین منوچهری و قاسم دهنوی را از لیگ برتر به خدمت گرفته و بدین ترتیب از 7 سهمیه لیگ برتری 4 نفر را جذب کرده است. باشگاه استقلال به دنبال جذب امیر حسین صادقی، سیاوش اکبرپور، کریم انصاری فرد است. آنها البته خلعتبری را هم می خواهند.

هنوز تکلیف بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری در استقلال و علی کریمی در پرسپولیس مشخص نشده است. ضمن اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس هنوز تکلیف دروازه بان دوم خود را مشخص نکرده اند.

گفته می شود امیر قلعه نویی می خواهد از دروازه بان خارجی استفاده کند اما در عین حال شنیده می شود شاید این باشگاه سراغ وحید طالب لو برود. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس هم به دنبال دروازه بان دوم است. شنیده ها حاکی از آن است که این باشگاه نیم نگاهی به طالب لو دارد اما هنوز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای جذب گلر دوم اقدام جدی نکرده اند.
باید تا روز آخر منتظر ماند و دید کدام تیم گوی رقابت را می‌ رباید و کهکشانی‌تر می‌ شود.

علیرضانجف زاده بازدید : 33 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

ازيکن فصل پيش تيم فوتبال تراکتورسازي که رابطه نزديکي با اميرقلعه نويي دارد با مسئولان باشگاه استقلال براي عقد قرارداد نهايي به توافق رسيد و قرار است بزودي قراردادش را در هيات فوتبال استان تهران به ثبت برساند.به گزارش مسئولان باشگاه استقلال با اميرحسين صادقي براي فصل آينده به توافق نهايي رسيدند و با وي قرارداد يکساله داخلي امضا کردند. قرار است صادقي بزودي قراردادش را در هيات فوتبال استان تهران به ثبت برساند. قبل از اين هاشم بيک زاده، ميثم بائو، امين منوچهري به صورت رسمي و قاسم دهنوي به صورت امضا قرارداد داخلي با استقلال بسته بودند.
علیرضانجف زاده بازدید : 53 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 
محمد نصرتی که فصل موفقی را در پرسپولیس پشت سر نگذاشت و در لیست بازیکنان مورد نظر دنیزلی برای لیگ دوازدهم قرار نگرفت، در لیست انتظار استقلال است.
در صورت عدم موفقیت استقلال در جذب مدافعان مورد نظر، مسئولان این باشگاه با محمد نصرتی مدافع فصل گذشته پرسپولیس مذاکره خواهند کرد.
 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 9,642