loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 67 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (1)
امین منوچهری یکی از گزینه های امیر قلعه نویی برای استقلال با توجه به اینکه با سایپا یک سال دیگر قرارداد داشت امروز رضایتنامه خود را از سایپا گرفت.وی پس از دریافت رضایتنامه از سایپا در دفتر علی فتح الله زاده حضور یافت و پس از توافقات نهایی قرارداد دو ساله ای را با استقلال امضا کرد.
 
 
علیرضانجف زاده بازدید : 40 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

محمد رویانیان امروز با سه بازیکن تیم های سپاهان و ذوب آهن جلسه داشت. سیدجلال حسینی، محسن بنگر و حسین ماهینی امروز با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیدار کردند.
جلال حسینی و محسن بنگر مدافعان سپاهان و حسین ماهینی مدافع ملی پوش ذوب آهن در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس به توافقات اولیه دست یافتند.

پرسپولیس پیش از این با محمد قاضی و شهاب گردان از ذوب آهن قرارداد امضا کرد.

علیرضانجف زاده بازدید : 56 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

شهاب گردان پس از ثبت قراردادش با پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران گفت: «طی توافقی که با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس داشتم، با حضور در هیات فوتبال استان تهران به قولم عمل کردم و به جمع سرخپوشان پیوستم.»
وی افزود: «خوشحالم به تیم بزرگ پرسپولیس آمده‌ام که هواداران میلیونی دارد. تمام تلاش و انگیزه خودم را به کار می‌گیرم تا دل هواداران را شاد کنم و مسئولان باشگاه از خرید من پشیمان نشوند.»
دروازه بان جدید پرسپولیس اظهار داشت: «سابقه بازی در تیم‌های بزرگ را دارم و انشاءالله با بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند و بازیکنانی که هم اکنون در این تیم هستند روزهای خوبی را در فصل آینده رقم خواهیم زد. پرسپولیس امسال کار سختی دارد چون باید اتفاقات سال گذشته را نیز جبران کند.»
گردان در جواب این سؤال که برای آمدن به پرسپولیس آیا از فردی مشاوره گرفته‌اید یا خیر گفت: «از دوستان خوبم در تیم ملی و حتی بزرگتر‌های پرسپولیس مشاوره‌ گرفتم و در نهایت به این تصمیم رسیدم که به پرسپولیس بپیوندم.»
دروازه‌بان پیشین ذوب‌آهن در مورد مبلغ قراردادش گفت: «حرف و حدیث در این باره زیاد است اما من سقف قرارداد را رعایت کردم چون دوست ندارم محروم شوم.»
وی در خصوص اینکه مسئولان پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری هستند خاطرنشان کرد: «برای من هیچ فرقی ندارد چه فردی جذب این تیم می‌شود. من با این تیم قرارداد بستم و مسئولان باشگاه مختار هستند هر دروازه‌بانی را که دوست داشتند جذب کنند.»
گردان گفت: «رویانیان برنامه‌های خوبی برای پرسپولیس دارد. امیدوارم با پیوستن سایر بازیکنان به این تیم، تیمی پر قدرت را در فصل آینده راهی مسابقات کنیم. خوشحالم که باید در کنار مربی بزرگی مثل دنیزلی به پرسپولیس خدمت کنم.»
وی در پایان گفت: «پرسپولیس فصل موفقی را پیش رو دارد، چرا که از مدیریت، مربی و بازیکنان با تجربه ای سود می برد و یقینا حمایت هواداران پر شور این تیم، پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش خواهد رساند.»

علیرضانجف زاده بازدید : 46 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

 شروع تغییرات از روزی بود که باشگاه پرسپولیس لیستی را اعلام کرد که در آن نام بازیکنان مورد نظر دنیزلی نوشته شده بود. در این لیست تنها نام ۱۰ نفر وجود داشت و دنیزلی ۱۶ بازیکن را اخراج کرد. در این لیست نام بازیکنان زیادی نبود؛


بازیکنانی که خودشان هم تصور می کردند فصل بعد قطعا در پرسپولیس خواهند بود. اما دنیزلی روی نام آن ها قلم قرمز کشیده بود
شاید هیچ کسی انتظار نداشت نام آودوکیچ، دروازه بان پرسپولیس در این لیست نباشد اما او هم در این لیست نبود تا علامت سوال بزرگی برای هواداران پرسپولیس درست شود. آن ها سرانجام با این جمله به پاسخ مورد نظرشان رسیدند که: آودوکیچ با مس کرمان قرارداد بسته است.

از طرفی بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم باورشان نمی شد که در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار گرفته اند. یکی از آن ها جواد کاظمیان بود که می گفت: موثرترین مهاجم پرسپولیس من بودم. البته کاظمیان خیلی زود همه را شوکه کرد و به پرسپولیس برگشت. بعد هم در توجیه این که چرا اخراج شد و چطور برگشت، گفت: «اسمم از قلم افتاده بود.»


پس از آن مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان جوان رفت و طبق اخباری که منتشر شده بود، قرار شد تا این تیم با ۵ بازیکن جوان قرارداد ببندد. اولین جوانی که پرسپولیس جذب کرد، محمدرضا خانزاده دفاع راست فصل قبل راه آهن بود. پس از آن علی اسماعیل زاده کاپیتان سابق تیم ملی جوانان با پرسپولیس قرارداد بست. چند روز بعد سومین بازیکن جوان هم با پرسپولیس قرارداد بست؛ او کسی نبود جز علیرضا جهانبخش هافبک چپ داماش گیلان.

پرسپولیس با این که با سه بازیکن جوان قرارداد بست، همچنان مورد انتقاد برخی کارشناسان و رسانه ها قرار می گرفت. چراکه این تیم اکثر بازیکنان اصلی خود را کنار گذاشته بود و حالا باید جای آن ها را با بازیکنان با تجربه پر می کرد. انتقادها که زیاد شد، صدای رویانیان هم در آمد. او در مصاحبه ای گفت: «سایت ها و روزنامه ها بگویند چه کسی را بگیریم.» او که امسال برای اولین سال حضور در فصل نقل و انتقالات فوتبال را تجربه می کند، چند روز بعد دوباره لب به انتقاد گشود و این بار از تیم هایی ایراد گرفت که با قیمت های زیاد، بازیکنان سایر تیم ها را می خرند.

رویانیان در حالی در بازار نقل و انتقالات با مدیران سایر تیم ها رقابت می کرد که از طرفی تکلیف نیمکت تیمش هم مشخص نبود. هر روز سایت های خبری ترکیه در مورد مذاکرات دنیزلی با بشیکتاش اخباری را مخابره می کردند  که این نشان می داد ممکن است دنیزلی به ایران برنگردد. اما سرانجام انتشار یک خبر، خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد. اریک گرتس به عنوان سرمربی جدید بشیکتاش معرفی شد تا گمانه زنی ها در خصوص رفتن دنیزلی به این تیم پایان یابد.

پس از قطعی شدن ابقای دنیزلی در پرسپولیس، بازیکنان با تجربه هم یکی یکی با پرسپولیس قرارداد بستند. ابتدا مهرداد پولادی که فصل قبل به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کرد با این تیم قرارداد یک ساله بست شهاب گردان هم گرچه قرارداد رسمی نبسته بود، اما خودش گفت که با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده. البته گردان چهارشنبه صبح قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد و همان موقع هم در مصاحبه ای گفت: «برای انجام دادن کارهای سخت به این تیم آمده ام.» حسین ماهینی و پوریا سیف پناهی هم دو بازیکن بعدی بودند که با پرسپولیس به توافق رسیدند.

در حال حاضر شاید یکی از دغدغه های اصلی هواداران پرسپولیس، تمدید قرارداد علی کریمی باشد. چراکه کریمی محبوبیت زیادی بین هواداران دارد و تمدید قرارداد او، می تواند هواداران را خوشحال کند. البته در مورد این موضوع هم رویانیان قول مساعدی به هواداران داده و گفته که کریمی و پرسپولیس برای همکاری با یکدیگر اصلا احتیاجی به قرارداد ندارند.

علیرضانجف زاده بازدید : 35 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس حرکتي را شروع کرده است که بايد اتفاق مي افتاد، خون پرسپوليس بايد تصفيه مي شد، اما نبايد فراموش کنيم که بعد از اين تغييرات بايد صبور بود و به تيم فرصت داد.


 

مهاجم سال هاي نه چندان دور پرسپوليس ضمن بيان اين مطلب گفت: منظورم بازيکنان نيستند اما پرسپوليس به يک تغيير و تحول نياز داشت تا حال و هواي تازه اي ايجاد شود. تغييرات در سال هاي گذشته محدود بود و پرسپوليس به يک تيم معمولي بدل شد. 

ادموند بزيک ادامه داد: پرسپوليس هر چند در جام هاي حدفي قهرمان شد اما مدعي قهرماني نبود، نياز به يک حرکت و تحول بود که اگر در اين فصل اتفاق نمي افتاد؛ بايد در فصل آينده صورت مي گرفت. 

وي ادامه داد: پرسپوليس در تمام خطوط و جناح ها از خط دروازه تا نوک حمله نياز به بازسازي داشت و اميدوارم هر چه زودتر نفرات جديد جذب شوند تا شروع تمرينات با حداکثر قوا باشد. 

مهاجم گلزن پيشين باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: البته با توجه به شرايط تيم در سال هاي گذشته و تغييراتي که ايجاد شده است بايد به اين تيم فرصت داد. پرسپوليس قطعا تيم بهتري خواهد شد ولي لازم است که همه بويژه هواداران صبور باشند تا اين تيم جا بيفتد.

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 240
  • بازدید کلی : 9,759