loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 36 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (1)

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران در نشست خبري پيش از ديدار اين تيم برابر قطر درباره اين بازي گفت: تمام بازي‌ها در راه صعود به جام جهاني شرايط خاص خود را دارند و تمام تيم‌ها از كيفيت و پتانسيل بالايي براي پيروزي برخوردار هستند. مسلما ما در بازي فردا اعتماد به نفس بالايي داريم و مطمئن هستيم كه با حضور هواداران پرشورمان پيروز مي‌شويم. چيزي كه از اهميت زيادي برخوردار است، اين است كه ما برابر قطر بهترين بازي خود را انجام دهيم.

وي ادامه داد: به هيچ وجه فكر نمي‌كنيم كه قطر تيم ضعيفي است و قابليت اين تيم را ناديده نخواهيم گرفت. اتفاقا برعكس احترام زيادي هم براي اين تيم قائل هستيم و فكر مي‌‌كنيم كه قطر با قدرت بيشتري نسبت به بازي با كره جنوبي به ايران مي‌آيد. آن‌ها مطمئنا خوب بازي مي‌كنند، اما من به بازيكنانم اعتماد كامل دارم و فكر مي‌كنم كه برابر قطر بازي خوبي انجام خواهيم داد.

كي‌روش در ادامه و در واكنش به اين سوال كه چه حرفي براي هواداران تيم ملي دارد؟ گفت: باز هم تكرار مي‌كنم كه ايمان دارم رسانه‌هاي ايراني مي‌توانند از هواداران براي حضور در ورزشگاه دعوت كنند و كمك كنند كه بازي در حضور هواداران تيم ملي و در ورزشگاهي پر از تماشاگر برگزار شود. من خيلي مستقيم و صميمانه از رسانه‌ها دعوت مي‌كنم كه اين كار را انجام دهند. همچنين از هواداران تيم ملي دعوت مي‌كنم كه سه‌شنبه براي ديدن يك بازي خوب به ورزشگاه بيايند. ما مسلما به حمايت آن‌ها نياز داريم.

در ادامه يك خبرنگار قطري از كي‌روش پرسيد كه آيا به نظر او قطر نسبت به مرحله قبل تفاوت كرده است؟ كه وي پاسخ گفت: مسلما تفاوت‌هايي خواهد داشت. ما بازي قطر مقابل لبنان و كره جنوبي را ديده‌ايم و مطمئن هستيم كه قطر مهره‌هاي لازم را براي انجام بازي خوب برابر ايران دارد. بازي كه در مرحله قبل با اين تيم در تهران داشتيم، مربوط به گذشته است و اين بار شرايط كاملا تفاوت مي‌كند. در آن بازي قطر انگيزه زيادي براي پيروزي داشت، در حالي كه ما پيش از آن صعودمان را قطعي كرده بوديم، اما در بازي فردا هر دو تيم با انگيزه زياد رودروي يكديگر قرار مي‌گيرند.

كي‌روش در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چرا تيم ملي برابر ازبكستان نتوانست بازي مقتدارنه‌اي از خود نشان دهد و اين كه تيم ملي چقدر با تيم ايده‌آل او فاصله دارد؟ گفت: پيروزي، پيروزي است و فقط سه امتياز اهميت دارد. وقتي كه تيم شما به جام جهاني صعود كند، ديگر اهميتي ندارد كه تيمتان حملات زياد يا بازي جنگجويان داشته است يا خير. ما برابر ازبكستان به تمركز بالا نياز داشتيم و بازيكنانمان بايد جنگجويانه بازي مي‌كردند. آن‌ها ثابت كردند كه مي‌توانند اين كار را تا پايان دقيقه 90 انجام دهند.

سرمربي تيم ملي ادامه داد: شما امسال ديديد كه چلسي 93 دقيقه برابر بايرن‌ دفاع كرد و رئال هم 120 دقيقه اين كار را برابر بارسلونا انجام داد و هر دو پيروز شدند. پس آنچه كه مهم است، كسب پيروزي است. در بازي فردا اگر موقعيت ارائه فوتبالي زيبا و تماشاگر پسند را داشته باشيم، حتما اين كار را مي‌كنيم ولي وقتي به بازي جنگجويانه نياز داشته باشيم هم اين گونه بازي مي‌‌كنيم. چيزي كه در اينجا اهميت دارد، اين است كه همه تيم‌ها فهميدند كه بازيكنان ما توانايي انجام بازي جنگجويانه را دارند و در بازي فردا هم اگر لازم باشد، همانند بازي با ازبكستان ظاهر خواهيم شد.

در پايان خبرنگار ديگري خطاب به كي‌روش گفت قطر در هفته‌ گذشته دو بازي انجام داده، در حالي كه ايران تنها يك بازي كرده است و آيا به نظر او اين مساله قدرت فيزيكي قطري‌ها را نسبت به ايران كاهش نمي‌دهد كه سرمربي تيم ملي در پاسخ گفت: تنها زماني مي‌توانم پاسخ اين سوال را بدهم كه بازي تمام شده باشد. اگر قطر نسبت به بازي قبل چهار يا پنج بازيكن خود را تغيير داده باشد كه ماجرا كاملا تفاوت مي‌كند و ما تنها زماني در اين باره مي‌توانيم نظر بدهيم كه بدانيم قطر با چه تركيبي روبروي ما ظاهر مي‌شود، اگر شما از اين مساله آگاهي داريد، بگوييد تا من هم جوابتان را بدهم.

علیرضانجف زاده بازدید : 32 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با قطر در مورد بازی فردا اظهار داشت: ما در بازی با ازبکستان مسابقه سختی داشتیم. آنها در دور قبلی فقط یک گل دریافت کرده بودند و من مطمئن هستم این تیم با هر جا در زمین خودش بازی داشته باشد تیم مقابل به مشکل می‌خورد. 

وی افزود: مهم ۳ امتیاز این مسابقه بود که با برنامه‌ریزی توانستیم این امتیاز را به دست آوریم. ۳ امتیاز بازی با قطر هم برای ما خیلی مهم است و ما باید بازی با قطر را ببریم تا لذت شیرینی ۳ امتیاز بازی با ازبکستان برایمان بیشتر شود. امیدوارم که فردا با حمایت بازیکنان، هواداران و اهالی مطبوعات که همواره همراه این تیم بوده اند، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم. 

نکونام در پاسخ به این سؤال که کیفیت خط هافبک ملی نسبت به گذشته چه تفاوت‌هایی کرده است گفت: خط هافبک تیم ملی در چند سال اخیر تغییرات زیادی داشته و بازیکنان مختلفی آمدند و رفتند و نمی‌توان گفت که چه کسی بهتر بوده است؛ مهم این است که همه ما برای تیم ملی بازی می‌کنیم و همه برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند. ما در بازی اول مقابل ازبکستان چون به پیروزی نیاز داشتیم نیاز بود در وسط زمین جنگ کنیم، در بازی با قطر مسئولیت‌مان بیشتر است. 

به گزارش فارس، جواد نکونام پس از نشست خبری در جمع خبرنگاران درباره اینکه قطر از کره جنوبی شکست خورده و آیا این مسئله تأثیری روی بازی آنها مقابل ایران دارد یا خیر گفت: این مسئله تأثیری روی بازی کره جنوبی ندارد، چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شد از تیم‌هایی مس کرمان و استقلال پیشنهاد دارد گفت: در این زمینه صحبتی با من نشده است و هیچ تیم ایرانی به من پیشنهاد نداده؛ فقط در ترکیه آقای فتح الله زاده صحبت معمولی با من داشت اما پیشنهاد نبود. من با ابراهیم قاسم‌پور در ارتباطم او مربی و استادم بوده است اگر مس کرمان مرا می‌خواست او به من می‌گفت. کار کردن با قاسم‌پور لذت‌بخش است اما به دلیل در فوتبال ما به حقش نرسیده و افتخار می کنم که زمانی شاگرد او بودم. 

نکونام در خصوص اینکه آیا می‌خواهد در اوساسونا بماند یا نه گفت: فعلا تکلیف آینده‌ام مشخص نیست چند پیشنهاد دارم که شاید به جدایی‌ام از اوساسونا منجر شود، اما چیزی معلوم نیست در هر صورت خودم تصمیم‌گیرنده هستم. 

کاپیتان تیم ملی در خصوص مسعود شجاعی گفت: از وقتی به ایران آمدم از او خبر ندارم، فقط می‌دانستم می‌تواند تمرینات را شروع کند. 

علیرضانجف زاده بازدید : 63 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته تمرینات تیم فوتبال خود را از شنبه آینده شروع کند. این در حالی است که وضعیت مصطفی دنیزلی سرمربی این تیم هنوز مشخص نشده. دنیزلی که هنوز هم به ایران برنگشته، به مسئولان باشگاه قول داده تا پنجشنبه این هفته با حل شدن مشکلاتش به ایران برمی‌گردد. ولی چنانچه تا پنجشنبه برنگشت، پرسپولیسی‌ها باید به فکر یک سرمربی دیگر برای تیم خود باشند. همچنین قرار است مربیان تیم هم زیاد شوند. به احتمال فراوان افشین پیروانی به عنوان مربی به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

علیرضانجف زاده بازدید : 60 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 در شرایطی که رقابت‌های فصل باشگاهی قاره سبز بیش از 3 هفته است که به پایان رسیده و تیم‌های برگزیده ملی این قاره درگیر حضور در یورو 2012 هستند، 7 ستاره حاضر در رقابت‌های اوکراین و لهستان مورد توجه ورزشی نویسان این قاره قرار گرفتند و در تیم منتخب فصل جای گرفتند.

 

براساس رای‌گیری که این اتحادیه ورزشی نویسان قاره پیش از شروع یورو 2012 انجام داد، ژاوی و سرخیو راموس(اسپانیا) مانوئل نویر و ماتس هوملس(آلمان)، آندرا پیرلو (ایتالیا)، کریستیانو رونالدو (پرتغال) و روبین فان پرسی (هلند) در جمع 11 ستاره برتر فصل جای گرفتند.

بر همین اساس لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی بارسا نیز در خط آتش این تیم جای گرفت. همین‌طور شینجی کاگاوا، بازیکن ژاپنی بورسیادورتموند، نماینده بهترین بازیکن قاره کهن در جمع 11 نخبه فوتبال جهان شد.

*فهرست این تیم به شرح زیر است:

دروازه‌بان: مانوئل نویر – بایرن‌مونیخ

خط دفاع: دنی آلوس (بارسا اسپانیا)،‌ ونسان کمپانی(منچسترسیتی انگلیس)،‌ ماتس هوملس(بورسیادورتموند آلمان)، سرخیو راموس (رئال مادرید اسپانیا)

خط میانی: ژاوی (بارسلونا اسپانیا)، آندرا پیرلو(یوونتوس ایتالیا)،‌ شینجی کاگاوا (بورسیادورتموند آلمان)

خط حمله: لیونل مسی(بارسلونا اسپانیا)، روبین فان پرسی(آرسنال انگلیس)، کریستیانو رونالدو (رئال مادرید اسپانیا)

علیرضانجف زاده بازدید : 38 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)
در اولين بازي و از ساعت 20:30 به وقت ايران، جمهوري چک و يونان در ورسلاو جدال حساسي را برگزار خواهند کرد. چکي‌ها در ديدار اول با نتيجه 4 بر يک مقابل روسيه شکست خوردند و در ديدار مقابل يونان چيزي براي از دست دادن ندارند. اين تيم نياز مبرم به پيروزي دارد و در صورتي که نتواند دست پر از اين جدال حساس خارج شود بايد با اين مسابقات وداع کند.

از طرفي يوناني‌ها در اولين ديدار خود شرايط متفاوتي را تجربه کردند. آن‌ها در ديدار مقابل لهستان در نيمه اول نمايش ضعيفي ارائه کردند اما در نيمه دوم با وجود يک بازيکن کمتر تا آستانه پيروزي بر ميزبان جام ملت‌ها پيش رفتند و در نهايت مقابل لهستان به تساوي رسيدند. اين تيم نيز براي باقي ماندن در کورس صعود به کسب امتياز در اين ديدار نياز دارد.

دو تيم يونان و جمهوري چک آخرين ديدار خود را مقابل يکديگر در سال 2004 برگزار کردند که يوناني‌ها موفق شدند با يک گل چک را شکست دهند.

آورام پاپادوپولوس يکي از مدافعان اصلي يونان که در ديدار مقابل لهستان زمين بازي را به دليل مصدوميت ترک کرد ديگر نمي‌تواند اين تيم را همراهي کند. ديگر غايب اين تيم سوکراتيس پاپوستاتوپولوس مدافع 24 ساله است که با اخراج در ديدار اول يونان، بيش از پيش دست فرناندو سانتوس سرمربي پرتغالي يونان را خالي کرده است.

ديگر ديدار اين گروه ميان لهستان يکي از ميزبانان يورو 2012 و روسيه از ساعت 23:15 فردا در ورزشگاه ملي شهر ورشو برگزار مي‌شود.

شاگردان فرانشيزک اسمودا در ديدار اول خود يک نيمه مقابل قهرمان يورو 2004 عملکرد خوبي از خود نشان دادند اما در نيمه دوم دچار ضعف شدند و نتوانستند از پيروزي تک گل خود دفاع کنند.

اين تيم که فابيانسکي دروازه‌بان اول خود را پيش از شروع مسابقات از دست داد، در ديدار مقابل روسيه نمي‌تواند از اسژني ديگر دروازه‌بان خود استفاده کند.

اين دروازه‌بان در ديدار مقابل يونان با کارت قرمز داور مواجه شد و بازي حساس مقابل روسيه را از دست داد.

لواندوفسکي مهاجم لهستان، پس از گلزني در ديدار افتتاحيه

ميزبان يورو در تقابل با روس‌ها بدون شک کار دشواري پيش‌رو خواهد داشت و براي زنده نگه‌داشتن اميدهاي خود براي صعود نياز مبرم به پيروزي و کسب امتياز و گلزني ماشين گلزني خود لواندوفسکي دارد.

روسيه نيز با هدايت ديک ادووکات هلندي اولين بازي خود را مقابل جمهوري چک با نتيجه قاطعانه 4 بر يک با پيروزي پشت‌سر گذاشت و مي‌خواهد در دومين بازي خود کار صعودش از اين گروه را قطعي کند.

روس‌ها در اين ديدار اميد زيادي به ژاگوئف مهاجم دو گله خود دارند. در کنار اين بازيکنان مهاجمان توانمند ديگري مانند پاوليوچنکو شيرکوف مي‌توانند روي دروازه لهستان خطرساز ظاهر شوند.

شاگردان ادووکات در 6 ديدار اخير خود 4 برد و 2 تساوي بدست آورده‌اند اما لهستان 2 تساوي، يک باخت و سه برد را تجربه کرده است.
علیرضانجف زاده بازدید : 40 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

دروسي در ديدار ايتاليا و اسپانيا از چارچوب بازي‌هاي گروهي يورو 2012 از خط مياني به دفاع منتقل شد و در خط دفاعي 3 نفره آتزوري عملکرد بسيار خوبي را از خود نشان داد. 

خوزه مورينيو در اين مورد گفت: به نظر من دروسي عالي بود، او بدون شک يکي از بهترين‌هاي ايتاليا در اين ديدار بود. تيم ملي ايتاليا نيز با اين عملکرد مي‌تواند تا مراحل پاياني يورو پيش برود. سرمربي پيشين باشگاه اينترميلان پس از تمجيد از عملکرد تيم ملي ايتاليا به انتقاد از اسپانيا پرداخت. 

وي در اين مورد گفت: اشتباهات اسپانيا به آندره پيرلو ايتاليايي فضاي بسيار خوبي براي درخشش داد. او بازيکني است که همواره براي تيم حريف مشکلاتي را ايجاد مي‌کند. البته ماتادورها تصميم گرفته بودند بازي را بدون مهاجم آغاز کنند و نمايش ضعيف آنها موجب شد تا حملات آنها بدون نتيجه بماند. زماني که مي‌بينيد لوئيجي بوفون در طول مسابقه به درد سر نيفتاده، نتيجه مي‌گيريد که حضور هم‌زمان ژاوي، اينيستا و فابرگاس بي فايده بوده است. 

علیرضانجف زاده بازدید : 48 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

احمد هاشميان با بيان اين كه از تعداد 71 نمونه دوپينگ گرفته شده در هفته هاي پاياني ليگ برتر و ليگ آزادگان 69 مورد منفي بوده است، گفت: متأسفانه يك بازيكن ليگ برتري و يك بازيكن ليگ آزادگان داراي تست مثبت بودند كه اقدامات اوليه درباره آن ها انجام شده است. وي ادامه داد: داروي ممنوعه اي كه فوتباليست ليگ برتري آن را استعمال كرده است، سيبوترامين بوده و بازيكن دوپينگي ليگ آزادگان نيز دگزامتازون مصرف كرده است. كميسيون بدوي براي رسيدگي به پرونده اين دو بازيكن همين هفته برگزار مي شود و رأي اوليه آن ها تا پايان هفته اعلام مي شود.

علیرضانجف زاده بازدید : 32 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

زمزمه‌هایی در اطراف باشگاه پرسپولیس وجود دارد که سایه علی دایی را سنگین‌تر از همیشه روی سر این تیم نشان می‌دهد. اگر نام سرمربی پرسپولیس در لیگ دوازدهم علی دایی بود لطفا خیلی تعجب نکنید، چون احتمال این اتفاق هر لحظه بیشتر می‌شود.

بعد از حرف و نقل‌هایی که طی دو هفته گذشته در مورد دنیزلی به وجود آمد و احتمال نیامدن او به ایران مطرح شد، خود آقا مصطفی در آخرین حرف‌هایش از منتفی شدن ماجرای بشیکتاش و بازگشت قریب‌الوقوعش به ایران خبر داد. اما این روزها هیچ خبری از دنیزلی نیست و کسی در مورد زمان بازگشت او به ایران صحبتی نمی‌کند.

از سوی دیگر خریدهای پرسرو صدای پرسپولیس از روی لیستی که معلوم نیست دنیزلی تا چه حد از آن باخبر بوده است یکی‌یکی در حال انجام هستند. بازیکنان مازاد هم طی لیستی که نزدیکان دنیزلی از آن اعلام بی‌خبری کرده بودند مشخص شد. از طرف دیگر این روزها هیچ ردی از علی دایی در مطبوعات و رسانه‌ها پیدا نمی‌کنید مگر احتمال حضور او در هرتابرلین که در نوع خودش شایعه بامزه‌ای است.

نشستن دایی روی نیمکت پرسپولیس گمانه‌ای است که هیچکس به روشنی از آن حرف نمی‌زند اما مثل یک ترس مزمن در ذهن همه حضور دارد و هیچکش دلیل کافی برای تکذیب آن پیدا نمی‌کند. ماجرای عجیبی است؛ نام این مرد روزهای زیادی به سمبل اعتراض در میان پرسپولیسی‌ها تبدیل شده بود و حالا بازگشت او به بزرگ‌ترین عامل تردید برای همان پرسپولیسی‌ها مبدل شده است.

امروز در میان فوتبالی‌ها یک خبر عجیب دهان به دهان می‌چرخد که برای مشخص شدن صحت و سقم آن باید کمی بیشتر صبر کرد. کریم‌ انصاری‌فرد که به نظر می‌رسید به استقلال بیشتر از همه تیم‌ها نزدیک است با یک پیشنهاد سنگین مالی به سمت پرسپولیس متمایل شد و می‌گویند تا ساعاتی دیگر با پیراهن سرخ عکس خواهد گرفت (البته اگر کی‌روش به او اجازه عکس گرفتن بدهد!) حالا خیلی‌ها معتقدند پرسپولیسی شدن کریم نشانه مهمی است که پازل آمدن علی دایی را تکمیل می‌کند. می‌گویند اگر انصاری‌فرد بیاید به احتمال 90 درصد باید علی دایی را سرمربی فصل بعدی پرسپولیس بدانیم.

باور کنید تایید کردن این گمانه‌ها به همان اندازه سخت است که رد کردن آن‌ها غیرممکن به نظر می‌رسد. علی دایی، مردی که «خدا به او عزت داد تا بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد» در آستانه بازگشت به نیمکت این تیم است! عزت زیاد!!!

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 9,659