loading...
اخبارورزشی
علیرضانجف زاده بازدید : 52 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 پرتغال در دیدار نخست خود در گروه B رقابت های جام ملت های اروپا با نتیجه یک بر صفر مقابل آلمان شکست خورد. کارلوس کی روش که حد فاصل سال های 2008 تا 2010 هدایت تیم فوتبال پرتغال را بر عهده داشته خط حمله این تیم را ستوده است.

کی‌روش گفت: بی شک پرتغال یکی از بهترین خط حمله ها را دارد. البته این تیم هافبک های "نسل طلایی" پرتغال را در اختیار ندارد. در این تیم بازیکنان فقط باید توپ را به نانی و رونالدو بدهند و جادوی آنها را به تماشا بنشینند. البته  پرتغالی ها همچنان همان اشکالات دیرینه را در خط دفاعی دارند. چنانچه تیمی بر خط دفاعی این تیم فشار بیاورد، آنها به مشکل برمی خورند.

وی گفت: مربیان معمولا سه کلمه می گویند: "بله، شاید و نه." اما بازیکنان می خواهند با مربیانی کار کنند که فقط دو کلمه می‌گویند:"بله و شاید." اما رفته رفته درمی یابند کسی که مقابل آنها می ایستد می خواهد آنها پیشرفت کنند.

این مربی 59 ساله در فصل 04-2003 هدایت تیم رئال مادرید را بر عهده داشت. وی در آن زمان با رونالدو به مشکل برخورد.

کی روش در این خصوص گفت: رونالدو؟ کدام رونالدو؟ آن برزیلی مسئول ریزش موهای من در زمان مربیگری ام در رئال مادرید است . این رونالدوی پرتغال هم  آدم مغروری است. این یکی از ویژگی های این بازیکن است. شما یا باید به رونالدوعشق بورزید و یا از او متنفر باشید. با این حال همه مربیان ترجیح می دهند که این بازیکن را در تیم خود داشته باشند.

علیرضانجف زاده بازدید : 33 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 تیم فوتبال المحرق بحرین که در دیدار رفت فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های خلیج فارس در خانه با نتیجه 3 بر یک به تیم الوصل باخته بود در بازی برگشت ضمن جبران این شکست در ضربات پنالتی تیم مارادونا را شکست داد و جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

برای المحرق در این بازی که در ورزشگاه خانگی الوصل برگزار شد، جمال برارو (10)، اسماعیل عبداللطیف (50) و صالح عبدالحمید (65) گل زدند و تنها گل تیم الوصل نیز توسط یاسر سالم در دقیقه 45 به ثمر رسید.

با این نتیجه جدال تیم‌های الوصل امارات و المحرق بحرین برای تعیین قهرمان بیست و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های خلیج فارس به ضیافت پنالتی ها کشیده شد. در ضربات پنالتی تیم المحرق با نتیجه 5 بر 4 تیم الوصل را شکست داد و جام قهرمانی را به دست آورد.

در ضربات پنالتی برای تیم المحرق حسین علی احمد، محمود عبدالرحمان، راشد الدوساری، اسماعیل عبداللطیف و سیدمحمود جلال و برای تیم الوصل نیز خوان مانوئل اولیویرا، ماریانو مارتین دوندا، عیسی علی البلوشی و درویش احمد موفق به گلزنی شدند و در مقابل ضربات پنالتی خوان مارسیر و مبارک حسن از تیم الوصل و صالح عبدالحمید از تیم المحرق وارد دروازه نشد.

این نتیجه درحالی رقم خورد که دو بازیکن تیم الوصل به نام‌های مجید ناصر و رشید عیسی به ترتیب در دقایق 11 و 79 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند. همچنین محمدرضا خلعتبری، مهاجم ایرانی تیم فوتبال الوصل به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کشورمان در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های خلیج فارس غایب بود.

علیرضانجف زاده بازدید : 35 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 علی کریمی هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده و این موضوع شایعاتی حتی درباره اینکه احتمالا جادوگر از پرسپولیس خواهد رفت را به وجود آورده است. رفتن احتمالی علی کریمی از پرسپولیس نگرانی هواداران این تیم را با وجود عقد قرارداد با ستاره های لیگ افزون خواهد کرد. اما آیا کریمی از پرسپولیس جدا خواهد شد؟! این سوال فقط پاسخ خود جادوگر را می طلبد. کریمی در پاسخ به این سوال می گوید:" بعد از بازی با قطر به باشگاه می روم و قراردادم را با پرسپولیس تمدید می کنم. جای هیچ نگرانی وجود ندارد. من در پرسپولیس می مانم و می خواهم فصل آینده که چیزی به شروع آن نمانده با پرسپولیس قهرمان بشوم. این فصل بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند و نقاط ضعف ما برطرف شده است. امیدورام با کمک هواداران بتوانیم یک تیم خوب بسازیم و قهرمان لیگ دوازدهم بشویم." کریمی درباه اینکه چرا تا کنون قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده نیز توضیحاتی داد:" علت خاصی ندارد. من در اردوی تیم ملی هستم و دوست دارم تمرکزم روی بازی با قطر باشد. مشکل خاصی وجود ندارد و بعد زا بازی مهم تیم ملی کشورمان با تیم ملی قطر قراردادم را تمدید می کنم. این فصل به حمایت فراوان تماشاگران نیاز داریم و امیدوارم با کمک آن ها قهرمان لیگ دوازدهم بشویم."

علیرضانجف زاده بازدید : 32 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

فدراسیون تکواندو نفراتی که باید در المپیک رقابت کنند را مشخص کرد.

با تصمیم مسئولان فدراسین تکواندو کرمی، باقری معتمد و حاجی پور مسافران لندن شدند.فدراسیون تکواندو  رسما اعلام کرد که یوسف کرمی،محمد باقری معتمد و خانم سوسن حاجی پور نمایندگان ایران در مسابقات المپیک لندن خواهند بود.

تیم ملی ایران که از 4 سهمیه ممکن،سه سهمیه را توسط همین نفرات کسب کرده بود،با همین اسامی در مسابقات المپیک شرکت خواهد کرد.کرمی و باقری معتمد در مسابقات انتخابی باکو (خرداد90) و سوسن حاجی پور در مسابقات تایلند (آبان 90) سهمیه حضور در المپیک را کسب کردند.

علیرضانجف زاده بازدید : 49 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

مصطفی دنیزلی پس از آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که با شکست 3 بر صفر سرخ‌پوشان مقابل الاتحاد عربستان همراه شد، به ترکیه رفت و تا امروز خبری از او نشده است.

در این مدت خبرهای ضد و نقیضی در این باره منتشر شد. از یک سو گفته می‌شد این مربی درحال مذاکره با باشگاه بشیکتاش است و از سوی دیگر برخی اعتقاد داشتند که او چون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد،‌ به ایران بازخواهد گشت.

مصاحبه‌های مختلف از دنیزلی و البته متفاوت همه را دچار سردرگمی کرد. در برخی از مصاحبه‌های منتشر شده در رسانه‌های ترکیه، دنیزلی از تمایلش برای مربیگری در بشیکتاش حرف می‌زند و در آن سو در مصاحبه‌ با رسانه‌های ایرانی همه چیز را تکذیب می‌کرد.

در این مدت مسئولان باشگاه پرسپولیس موضع روشنی اتخاذ نکردند و رویانیان تنها به ذکر این نکته که دنیزلی با ما قرارداد دارد و می‌خواهد پولش حلال باشد، بسنده کرد. مدیرعامل پرسپولیس البته زمانی که دید دنیزلی فعلا خیال بازگشت به ایران را ندارد، گفت که مرخصی این مربی را تمدید کرده است!

دنیزلی به بهانه آنچه که بیماری همسر و پدر همسرش اعلام شده، در ترکیه است و در تازه‌ترین اخبار، گفته شده که ممکن است تا پایان هفته جاری به کشورمان بازگردد، البته اگر این بار هم همانند گذشته نباشد.

این در شرایطی است که بیشتر تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را برای حضور در لیگ دوازدهم آغاز کرده‌اند. در شرایطی که رویانیان در تهران دنبال بمب ترکاندن است و با جذب بازیکنان بزرگ در اندیشه ساختن تیمی قوی است، دنیزل در ترکیه به سر می‌برد و مشخص نیست چه زمانی می‌خواهد به ایران بازگردد.

آنهایی که فوتبالی هستند می‌دانند که بهترین زمان برای آماده سازی یک تیم همین روزهایی است که پرسپولیس در حال از دست دادن آنها است. نتیجه‌گیری یک تیم ارتباط مستقیمی به دوران بدنسازی و تمرینات آماده سازی پیش از فصل دارد و پرسپولیس به راحتی در حال از دست دادن این روزها است.


دوازدهمین دوره لیگ برتر 31 تیر یعنی حدود 40 روز دیگر آغاز می‌شود اما پرسپولیس هنوز تکلیف سرمربیگری‌اش را نمی‌داند. از یک سو گفته می‌شود دنیزلی تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد و از سویی دیگر اعلام می‌شود او قرارداد دارد و باید به ایران بیاید. باز هم از یک طرف شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل نتایج نامطلوب تمایل چندانی به ادامه فعالیت با دنیزلی ندارند و به دنبال یک مربی دیگر هستند.

در این میان نام دایی و مربیان خارجی مطرح می‌شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تا کنون پاسخ روشن و واکنش قاطعی در مقابل این شایعات و مسائل رخ داده نشان نداده‌اند.


سؤال اینجاست که مدیران باشگاه پرسپولیس تا چند وقت دیگر می‌خواهند منتظر دنیزلی بمانند. آیا در قرارداد این مربی درباره مرخصی و حضور این مربی در ایران چیزی ذکر نشده و اگر ذکر شده پس چرا امروز دنیزلی تا هر زمان که می‌خواهد در خارج از کشور می‌ماند و مدیران پرسپولیس واکنشی نشان نمی‌دهند؟

صدای این روزهایی که پرسپولیس از دست می‌دهد بعدا درمی‌آید. یعنی زمانی که لیگ آغاز شود و پرسپولیس به خاطر از دست دادن فصل آماده سازی طوری به میدان برود که هوادارانش را ناامید کند. هواداران پرسپولیس بعد از سپری کردن یک فصل کابوس وار دیگر تحمل ناکامی‌های این تیم آن هم با ستاره‌های بزرگ را ندارند. مشکل اما اینجاست که رویانیان در تهران بمب می‌ترکاند و دنیزلی در ترکیه این بمب‌ها را خنثی می‌کند!

علیرضانجف زاده بازدید : 60 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

مریم ایراندوست به منظور برگزاری اردوی جدید تیم ملی زیر۱۹ سال بانوان در کمپ تیم‌های ملی که از ۲۳ تا ۲۷ خردادماه برگزار می‌شود ۲۹ بازیکن را دعوت کرد. 

اسامی بازیکنان به این شرح است: 

فاطمه رضوانی، فاطمه ایران‌منش، سمیه موسایی، سمیرا اسماعیلی، ثنا کرداوعلی، رباب فرج‌زاده ، فاطمه عزیزی، سپیده حاجی‌نصب، فاطمه حسینی‌نژاد، معصومه نوروزی، مقرب زادحسینعلی، محدثه جمالی، شقایق روزبهان، شقایق ناظری، المیرا احمدی، مهسا کحالی، فاطمه عادلی، فاطمه پدرام، ریحانه حسین‌آبادی، سارا جاه کوهانی، لیلا معلم برازجانی، فاطمه حسنی، فاطمه محمدی، افسانه شهنه، زهرا قربانی، فریما حیدری، مریم دست پاک، فاطمه میرعرب و فاطمه ایروانی. 

ملی‌پوشان خودشان را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنند که مهرماه برگزار می‌شود. 

علیرضانجف زاده بازدید : 26 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

محمد رويانيان که از فصل پيش قول مساعد به هواداران تيمش مبني بر اين‌که پرسپوليس‌91 ‌را رويايي مي‌بندد داده بود، آن را عملي کرد تا با جذب تعداد زيادي از بازيکنان ملي‌پوش تيمش را براي اين بازي‌ها آماده کند. در نقطه مقابل علي فتح‌ا...زاده که ترکاندن بمب‌هايش در فصل نقل و انتقالات معمولا شهره شهر است، تا‌کنون نتوانسته در اين جنگ از سردار سرخ‌ها پيشي بگيرد به گونه‌اي که خيلي‌ها او را بازنده بزرگ مي‌دانند؛ هر‌چند که مدير آبي‌ها اعلام کرده بمب اين فصل او به خدمت گرفتن امير قلعه‌نويي بوده و اين بمب از تمام بازيکنان جديد‌ پرسپوليس بزرگ‌تر است اما براي اين‌که از غافله جذب بازيکنان بزرگ عقب نماند به شدت به دنبال به خدمت گرفتن کريم انصاري‌فرد آقاي گل ليگ گذشته است تا در اين جنگ مغلوب‌ نباشد اما در اين ميان سنگ بزرگ انصاري فرد سد راه فتح‌ا...‌زاده شده به نوعي که او را دچار ترديد کرده است. انصاري‌فرد تقاضاي‌500 ميليون تومان پول نقد کرده و اين در حالي است که اگر مدير آبي‌ها به آن تن دهد آن‌ وقت ديگر بازيکنان اين تيم هم چنين خواسته‌هايي مي‌کنند که اگر اجابت‌ نشود آن‌وقت استقلال با حاشيه‌هاي تازه‌تري مواجه مي‌شود. در نقطه مقابل رويانيان که منتظر چنين روزي بوده سخت به دنبال جذب اين بازيکن است‌‌ و احتمال اين‌که انصاري‌فرد سرخ‌پوش شود خيلي بيشتر شده است. پرسپوليس البته به دنبال رضا حقيقي است و رويانيان که خود از سرداران کشورمان است از اين راه وارد شده تا با حمايت مديران ارشد فجرسپاسي (‌که يک تيم نظامي است‌) اين بازيکن مشهدي را به پرسپوليس بياورد. در نقطه مقابل فتح‌ا...زاده هم بيکار ننشسته و به دنبال يک بازيکن خارجي است که مي‌گويند اگر به ايران بيايد جزو بازيکنان معروفي مي‌شود که به ايران آمده است. هنوز نامي از اين بازيکن به بيرون درز نکرده اما از باشگاه استقلال بايد منتظر شنيدن اخبار جديدي بود. ديروز همچنين پرسپوليسي‌ها موفق شدند بله را از محمد نوري هافبک ملي‌پوششان بگيرند و با اين بازيکن تمديد قرارداد کنند. محمد نوري که پيش از اين با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيده‌ بود، ديروز در حضور نماينده باشگاه پرسپوليس‌ قرارداد خود را در هيئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند.

علیرضانجف زاده بازدید : 44 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)
سرمربي الوصل امارات با انتقاد از سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: «بعد از آن‌که کارلوس کي‌روش اجازه نداد‌ خلعتبري‌ در تمرينات و بازي‌هاي الوصل شرکت کند، با او تماس گرفتم تا در زمينه آماده‌سازي بازيکنان و همکاري با هم صحبت کنيم.» وي ادامه داد: «وقتي با کي‌روش تماس گرفتم و به او گفتم مارادونا هستم، تلفن را روي من قطع کرد که به هيچ‌وجه رفتار مناسب و خوبي نيست.» سرمربي الوصل‌‌ تاکيد کرد: «تا زماني‌که من در اين تيم هستم اگر بازيکن ايراني داشته باشيم، به کي‌روش اجازه نخواهم داد وارد باشگاه الوصل شود.» مارادونا درخواست داشت تا خلعتبري براي بازي با المحرق بحرين در فينال جام خليج فارس در اختيار الوصل قرار دهد. اين در‌خواست در‌ حالي انجام شد که ايران فردا با قطر بازي دارد و طبق قانون فيفا بازيکنان بايد‌72 ساعت پيش از بازي در اختيار تيم ملي کشورهاي شان باشند. کارلوس کي‌روش با تکذيب صحبت‌هاي مارادونا گفت: «به زودي در اين خصوص بيانيه‌اي را منتشر خواهم کرد.»
 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 9,673